Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min aller første dag i ny jobb i dag tidlig den 18 mai men får ikke sovet da jeg er stresset og redd for hva som kan gå galt. Har ikke jobbet på over 1 år nå, så dette blir helt nytt både med ny jobb og det å i det heletatt jobbe igjen. 

jeg trenger å få et par timer søvn, men hvordan skal jeg få sovet?

Anonymkode: 692f8...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mange andre måter enn å legge seg ned å lukke øyna?

AnonymBruker
Skrevet
Kvittering skrev (10 minutter siden):

Er vel ikke så mange andre måter enn å legge seg ned å lukke øyna?

Det har jeg prøvd på i 2 timer nå, men bare tenker på hvordan dagen blir og hvordan ting går. Har prøvd å telle til tusen, kol til 480 før jeg ga meg da det ikke hjalp. Hatt på lydbok på lav styrke uten hjelp. Har runket da det har hjulpet før, men det hjalp ikke nå.

så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å sove lite dagen før ny jobb. Gjør det beste ut av det, og ikke vær så hard med deg selv!😊

Anonymkode: 689f5...42f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stå opp litt. Spis en skive å se litt tv eller noe, så legger du deg på nytt igjen om en liten stund. Hjelper her av og til.

Anonymkode: ed621...8ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt normalt å sove lite dagen før ny jobb. Gjør det beste ut av det, og ikke vær så hard med deg selv!😊

Anonymkode: 689f5...42f

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stå opp litt. Spis en skive å se litt tv eller noe, så legger du deg på nytt igjen om en liten stund. Hjelper her av og til.

Anonymkode: ed621...8ff

Det er nok kanskje normalt, men jeg vil ikke være sp engstelig for det. Synes det både er frustrerende og flaut at jeg er så nervøs 

hvis jeg står opp og spiser og ser på tv vil jeg nok hvertfall ikke sovet, men det skader ikke å prøve. Får håpe det hjelper da og bra det hjelper for deg noen ganger 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Det ble minimalt med søvn på meg i natt, jaja, det går nok bra selv om jeg sikkert blir trøtt utover dagen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det ble minimalt med søvn på meg i natt, jaja, det går nok bra selv om jeg sikkert blir trøtt utover dagen 

Det går helt fint. Det er normalt å være nervøs før første dag, og mange sliter med søvn når de er nervøs. Masse lykke til og gratulerer med ny jobb!

Anonymkode: 8a24e...082

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det går helt fint. Det er normalt å være nervøs før første dag, og mange sliter med søvn når de er nervøs. Masse lykke til og gratulerer med ny jobb!

Anonymkode: 8a24e...082

Takk 😊 det går overraskende bra, sjefen er fornøyd hittil og han mener jeg lærer meget fort 😊😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...