Ellisiv Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 Mandag i dag! Jeg har vært å invistert i en pakke med 3 forskjellige treningsstrikk i fra Nike. Det ene er langt med handtak, de andre kortere. Er det noen som har forslag på øvelser med strikk? er rimelig grønn, men har tenkt å bli superaktiv bruker av disse .. de skal ikke brukes som støvsamler (som min ergometersykkel gjør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Her kan du finne noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 5. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2005 Takk takk, fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #4 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1307&a=6216 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105619 Tips: Hva med å kjøpe fitnessball også? Siden du er så godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 6. september 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2005 Takk! En ting av gangen snart ser vel stua ut som et trimrom! Har du noen erfaringer med fitnessball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #6 Del Skrevet 6. september 2005 Hørte så mye bra om fitnessball så måtte bare kjøpe... Min beste treningsinvestering hittil. Har samme strikka som deg. Synes det er fin kombinasjon, siden jeg trener mye hjemme, med strikk, ball og manualer. Har den på xxl sport til kr 149,- Har også sett den på obs sport i et sett med stativ og matte, muligens strikk også, men var mindre str på ballen da. Masse øvelser på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå