Gå til innhold

Vises 10 kg godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Viser en vektøkning eller vektnedgang på 10 kg godt? Lett å bli blind på seg selv begge veier😊

Anonymkode: a3b2a...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Godt og godt. Vises hvis du går i de samme klærne, men kan kle bort 10 kg også.

Anonymkode: f5112...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vises, men ikke sånn at folk kommenterer det. Eller, kommer jo ann på startvekt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer da an på utgangspunktet.

På meg vises under halvparten av det godt, mens hos andre er det kanskje ikke like merkbart.

Anonymkode: fa301...542

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer veldig an på utgangspunktet. For min del: fra 100 kg til 90 kg vises ikke veldig godt, men merker det selv. Fra 70 kg til 60 kg stor forskjell.

Anonymkode: 07f22...30b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. :)

Har 10 kg + fra startvekt før graviditet. Er litt nervøs for å begynne på jobb igjen, siden jeg er 10 kg mer. Redd for kommentarer osv, er ganske sårt for meg.(Gikk opp 26 totalt - så kanskje de husker meg slik🙈). Har en bmi på 28 nå, men føler meg ikke veldig stor, så redd jeg ser meg blind på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. :)

Har 10 kg + fra startvekt før graviditet. Er litt nervøs for å begynne på jobb igjen, siden jeg er 10 kg mer. Redd for kommentarer osv, er ganske sårt for meg.(Gikk opp 26 totalt - så kanskje de husker meg slik🙈). Har en bmi på 28 nå, men føler meg ikke veldig stor, så redd jeg ser meg blind på meg selv.

Foråpentligvis har kollegaene dine folkeskikk.

Anonymkode: 99bad...325

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk ned fra 87 til 77 og min mor kunne se forskjellen godt sa hun. Og jeg kunne "gjenerobre" gamle klær.

Anonymkode: b9a90...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gått fra 106 til 90 kg og svært få har kommentert det. Ikke familien engang. Men de som har kommentert det (venner og kollegaer) sier at de ser det veldig godt. Jeg merker det godt på klærne.  Kragebeina har kommet frem og har mistet mange cm her og der. Men innimellom så ser jeg meg blind på meg selv. 

Anonymkode: 50f60...089

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er 10 kg kjempemye, og det ses godt. Skal ned fra 80 til 70 nå, og det er mange størrelser ned for min del.

Anonymkode: 2d520...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man sier jo at 5 kilo er en kles størrelse.. altså 10 kilo er ca to klesstørrelser. Nå er det selvfølgelig ikke så enkelt....

husk at det er lenge siden kollegaene dine har sett deg så tviler på at de tenker så mye på det, uansett er det helt vanlig å legge på seg/endre sett etter baby. 

har gått ned fra 68 til 62 selv nå siden jul og min mann som ikke bryr seg sier han ser stor forskjell.

Anonymkode: 9fee8...88b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg var 65 til 55 lite synlig. Men fra 55 til 45 godt synlig (er lav så 45 er innenfor normalvekt for meg, bmi ~20)

Anonymkode: 2797a...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Viser en vektøkning eller vektnedgang på 10 kg godt? Lett å bli blind på seg selv begge veier😊

hvis du går fra 50 til 60 - ja, hvis du går fra 90 til 100 - nei

Anonymkode: bb996...e66

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

kommer an på om du har høyde på 1.52 eller 2.05

Anonymkode: 6708e...3ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer jo an på hvor stor du er. Jeg er 53 kilo. På 43 hadde jeg vært oppsiktsvekkende undervektig, på 63 hadde jeg vært en skikkelig bæle. 10 kilo samme hvilken vei ville vært ekstremt synlig.

En kamerat av meg er 120 kilo. På ham vil nok ikke 10 kilo opp eller ned vise spesielt godt.

Anonymkode: 429a8...0b5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For meg er 10 kg kjempemye, og det ses godt. Skal ned fra 80 til 70 nå, og det er mange størrelser ned for min del.

Anonymkode: 2d520...ab5

Samme for meg. Egentlig bare 5 kg syns godt, og jeg er i samme vektsegment som deg, er lav da. 
men på meg syns det kjempefort i ansiktet,magen og over brystet..

Anonymkode: 45eb6...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 27 kg nå på relativt kort tid. De første 10 sa ingen noe på, de neste 10 kommenterte noen, de 7 siste snakker alle om. Jeg var 95 kg og er 165 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er vektblind på andre. Klarer ikke å se om de går opp eller ned om de holder seg i samme "kategori", slank eller tjukk. En venninne ble faktisk litt irritert på meg fordi jeg ikke hadde sagt noe om at hun var flink med vektnedgangen. Jeg så det ikke i det hele tatt da hun gikk fra veldig overvektig til litt overvektig, men hos andre som har gått ned typ 30 kg så ser jeg det jo.

Anonymkode: 09f04...6d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For meg var 65 til 55 lite synlig. Men fra 55 til 45 godt synlig (er lav så 45 er innenfor normalvekt for meg, bmi ~20)

Anonymkode: 2797a...71f

Oi! Fra 65 til 55 var helt ekstremt stor forskjell for meg, med en helt ny kropp. Jammen er kropper forskjellige!

Anonymkode: a6c87...655

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 168 høy, og for et par år siden gikk jeg ned fra 77 til 66. Det er i følge andre en veldig synlig forandring, og venner/ kollegaer begynte å kommentere vektnedgangen min allerede da jeg hadde gått ned halvparten.  Selv legger jeg ikke så godt merke til det, men ting er blitt mye lettere, som f.eks å gå i trapper eller ulendt terreng :)  

Anonymkode: 5daa4...d2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...