AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Matchet med en fyr på tinder tidligere i vår. Vi har snakket jevnlig på some og sist uke var vi på 2 dater. På andre daten endte jeg opp med å sove over og vi hadde sex. Hatt tok i første om gang initiativet ved å kysse meg og det eskalerte fort fra det. Var ganske kul med det dagen etter, MEN i dag har jeg ekstensiell angst. Innser at jeg liker han litt bedre enn hva jeg trodde jeg skulle gjøre og er livredd for å bli dumpet. Har ventet en stund på å møte noen jeg liker, og litt typisk meg at ting går litt vel fort i svingen. Er redd for at han ser på meg som totalt useriøs og mister interessen. Vi har ikke avtalt tidspunkt for å møtes igjen, men jeg var av den oppfatningen at tiltrekningen er gjensidig. Er generelt ganske chill når det kommer til dating, så er overrasket over egen reaksjon. Hører med til historien at for ca 1 år siden ble jeg lurt trill rundt av en fyr jeg møtte på tinder, så er selvfølgelig redd å oppleve noe av det samme igjen. Anonymkode: 7ac06...be2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Mener å ha lest at menn stort sett er ganske kjappe på å bestemme seg for om kvinnen er en mulig kjæreste eller "bare" noen å ligge med. Etter min erfaring har det ingenting å si når man har sex for om det blir noe av. Har venner som hadde sex på første date som nå er gift. Har venner som ventet i to måneder, og som ble dumpet etter tre. Anonymkode: e451d...d74 18
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Fint med litt beroliggende ord. Det forøvrig min erfaring også, da jeg aldri har vært spesielt flink til å holde igjen.. Hatt 3 lange forhold etter lignende stunt. Har veldig høy libido, så om kjemi og tiltrekkning er til stede skjer ting fort.. ts Anonymkode: 7ac06...be2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Fint med litt beroliggende ord. Det forøvrig min erfaring også, da jeg aldri har vært spesielt flink til å holde igjen.. Hatt 3 lange forhold etter lignende stunt. Har veldig høy libido, så om kjemi og tiltrekkning er til stede skjer ting fort.. ts Anonymkode: 7ac06...be2 Null problem! Om jeg ikke har lyst til å ha sex med fyren på andre date, så passer vi nok ikke sammen. Den tiltrekningen kommer også veldig "med en gang" for meg. Så om han da også ønsker sex sier ikke jeg akkurat nei. Har både blitt såret og havnet i forhold etterpå. Så det er jo alltid greit å forberede seg på alle mulige utfall, og ikke tolke oppførselen hans i beste mening om den egentlig viser at han bare er ute etter ligging. Anonymkode: e451d...d74 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Matchet med en fyr på tinder tidligere i vår. Vi har snakket jevnlig på some og sist uke var vi på 2 dater. På andre daten endte jeg opp med å sove over og vi hadde sex. Hatt tok i første om gang initiativet ved å kysse meg og det eskalerte fort fra det. Var ganske kul med det dagen etter, MEN i dag har jeg ekstensiell angst. Innser at jeg liker han litt bedre enn hva jeg trodde jeg skulle gjøre og er livredd for å bli dumpet. Har ventet en stund på å møte noen jeg liker, og litt typisk meg at ting går litt vel fort i svingen. Er redd for at han ser på meg som totalt useriøs og mister interessen. Vi har ikke avtalt tidspunkt for å møtes igjen, men jeg var av den oppfatningen at tiltrekningen er gjensidig. Er generelt ganske chill når det kommer til dating, så er overrasket over egen reaksjon. Hører med til historien at for ca 1 år siden ble jeg lurt trill rundt av en fyr jeg møtte på tinder, så er selvfølgelig redd å oppleve noe av det samme igjen. Anonymkode: 7ac06...be2 Har du sagt dette til han om hva du er redd for ? Anonymkode: dbde0...f85
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Nei, det blir i mine øyne noe desperat og jeg får stå i mine spontane valg. Det eneste jeg kan kontrollere er hva jeg forteller til han, og hva jeg føler kan forandre seg fort. Liker så tidlig å holde kortene litt tett til brystet, men om han spør er jeg selvfølgelig ærlig😌 Anonymkode: 7ac06...be2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du sagt dette til han om hva du er redd for ? Anonymkode: dbde0...f85 Da flykter han garantert!! Anonymkode: 5ecce...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, det blir i mine øyne noe desperat og jeg får stå i mine spontane valg.😌 Anonymkode: 7ac06...be2 Nice! Sjelden vare i dag. Anonymkode: c8d85...3a2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Null problem! Om jeg ikke har lyst til å ha sex med fyren på andre date, så passer vi nok ikke sammen. Den tiltrekningen kommer også veldig "med en gang" for meg. Så om han da også ønsker sex sier ikke jeg akkurat nei. Har både blitt såret og havnet i forhold etterpå. Så det er jo alltid greit å forberede seg på alle mulige utfall, og ikke tolke oppførselen hans i beste mening om den egentlig viser at han bare er ute etter ligging. Anonymkode: e451d...d74 Ja, synes det kan være litt vanskelig å bedømme før etter en liten stund hva de vil. Men et seriøst forhold kan vel oppstå om man opprettholder den seksuelle gnisten, samt er en god samtalepartner. Han sa selv han var tilbakeholden på sex, men da burde han holdt fingrene fra fatet og innlosjert meg på gjesterommet. Vi får se hvordan dette går. Jeg er tross alt en litt håpløs romantiker så dette er svært åpent fra begge hold Anonymkode: 7ac06...be2 1
Gjest Kaiminator Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 Kjære ts du har ingenting å være urolig for, vi menn er simple vesener, enten så liker vi eller ikke, på soverommet går det på kjemi og tiltrekkning der og, å så lenge du har fått en indikator på at han likte det så er det oftest "safe". Is i magen ts
Illuminatum Skrevet 18. mai 2021 #11 Skrevet 18. mai 2021 Min kjære og jeg har holdt sammen i 16 år og vi hadde sex på første date. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #12 Skrevet 18. mai 2021 Dette at menn mister interessen er først og fremst en myte blant kvinner, kanskje delvis en forsvarsmekanisme når de blir avvist. At han forsvant etter sex betyr ikke at du gjorde noe feil, men at han aldri var interessert i noe mer. Om dere har sex første kvelden eller etter et halvt år spiller ingen rolle. I mitt første forhold hadde vi sex samme kveld, og var sammen i fem år. I mitt andre forhold hadde vi sex etter syv måneder, og vi var sammen i tre år. Anonymkode: 6161c...693 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #13 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette at menn mister interessen er først og fremst en myte blant kvinner, kanskje delvis en forsvarsmekanisme når de blir avvist. At han forsvant etter sex betyr ikke at du gjorde noe feil, men at han aldri var interessert i noe mer. Om dere har sex første kvelden eller etter et halvt år spiller ingen rolle. I mitt første forhold hadde vi sex samme kveld, og var sammen i fem år. I mitt andre forhold hadde vi sex etter syv måneder, og vi var sammen i tre år. Anonymkode: 6161c...693 Ja, er forøvrig ganske enig. Har ennå ikke opplevd å blitt ghostet av noen der sexen og kjemien har vært til stede. Har selvfølgelig hatt nedturer i kjærlighetslivet som alle andre. Synes det er kjempe skummelt å falle for noen og miste kontrollen. Er livredd for å bli oppfattet som klengete og masete, og klarte derfor ikke svare på alle snapene han sendte i går. Merkelig hva litt sommerfugler i magen gjør med selvtilliten. Synes han er kjempe flott, og jeg er noen år eldre enn han. Blir litt nervøs når jeg vet at han enkelt kan finne noen som er 10 år yngre enn meg. Anonymkode: 7ac06...be2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #14 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mener å ha lest at menn stort sett er ganske kjappe på å bestemme seg for om kvinnen er en mulig kjæreste eller "bare" noen å ligge med. Etter min erfaring har det ingenting å si når man har sex for om det blir noe av. Har venner som hadde sex på første date som nå er gift. Har venner som ventet i to måneder, og som ble dumpet etter tre. Anonymkode: e451d...d74 Joda. Men om det ikke «blir noe av» - er det faktisk ikke så kult å ha hatt sex på andre date. Anonymkode: 3f8cd...876 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Joda. Men om det ikke «blir noe av» - er det faktisk ikke så kult å ha hatt sex på andre date. Anonymkode: 3f8cd...876 Forhåpentligvis har jeg fått meg en liten lærepenge om det blir tilfelle. Ved ettertanke stresser det meg like mye om dette går i en seriøs retning. Gir ingen mening for folk flest tror jeg. Anonymkode: 7ac06...be2 2
Gjest ABM Skrevet 18. mai 2021 #16 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Matchet med en fyr på tinder tidligere i vår. Vi har snakket jevnlig på some og sist uke var vi på 2 dater. På andre daten endte jeg opp med å sove over og vi hadde sex. Hatt tok i første om gang initiativet ved å kysse meg og det eskalerte fort fra det. Var ganske kul med det dagen etter, MEN i dag har jeg ekstensiell angst. Innser at jeg liker han litt bedre enn hva jeg trodde jeg skulle gjøre og er livredd for å bli dumpet. Har ventet en stund på å møte noen jeg liker, og litt typisk meg at ting går litt vel fort i svingen. Er redd for at han ser på meg som totalt useriøs og mister interessen. Vi har ikke avtalt tidspunkt for å møtes igjen, men jeg var av den oppfatningen at tiltrekningen er gjensidig. Er generelt ganske chill når det kommer til dating, så er overrasket over egen reaksjon. Hører med til historien at for ca 1 år siden ble jeg lurt trill rundt av en fyr jeg møtte på tinder, så er selvfølgelig redd å oppleve noe av det samme igjen. Anonymkode: 7ac06...be2 Dette med å vente med sex er noe kvinnehjernen har pønsket ut... Og virker kun mot sin hensikt... Er ikke forholdet ment å bli blir det brudd med og uten sex. Er kjemien god og mannen dater fler enn 1 kvinne kan han gå i honningfella og velge den første som puler..selv om hun er den han har dårligst kjemi med av de han dater. Fuckboysa blir det ikke forhold med uansett når kvinnen puler...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Skrevet 18. mai 2021 Tror ikke du skal overanalysere for mye over at du "gikk for fort frem". De fleste mannfolk er vel ganske enkle vesen akkurat der. Enten så liker de deg eller så liker de deg ikke. Om dere har sex første, andre, tedje eller femte date forandrer ikke det. Akkurat det med å vente med sex er jo uansett en "damegreie". Ville sendt han en melding og hørt om dere skulle treffes igjen snart jeg. Jeg ble med en jeg kjente litt sånn halvveis hjem fra byen. Vi blei enige om at det var en engangsgreie. Men så var det noe som klaffet veldig. 2 år senere har både jeg og døtrene mine flyttet inn til han. Anonymkode: 10bbf...362 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #18 Skrevet 18. mai 2021 ABM skrev (2 timer siden): Dette med å vente med sex er noe kvinnehjernen har pønsket ut... Og virker kun mot sin hensikt... Er ikke forholdet ment å bli blir det brudd med og uten sex. Er kjemien god og mannen dater fler enn 1 kvinne kan han gå i honningfella og velge den første som puler..selv om hun er den han har dårligst kjemi med av de han dater. Fuckboysa blir det ikke forhold med uansett når kvinnen puler... Ja, mye mulig det! Men her var det han som sådde frøet i hodet på meg med å si at han likte å vente med sex og aldri hadde trodd at jeg kom til å ligge med han den kvelden. Men synes hans egne refleksjoner om tilbakeholdenhet overfor det motsatte kjønn stemte dårlig med signalene han ga meg. Anonymkode: 7ac06...be2 1
Gjest ABM Skrevet 18. mai 2021 #19 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, mye mulig det! Men her var det han som sådde frøet i hodet på meg med å si at han likte å vente med sex og aldri hadde trodd at jeg kom til å ligge med han den kvelden. Men synes hans egne refleksjoner om tilbakeholdenhet overfor det motsatte kjønn stemte dårlig med signalene han ga meg. Anonymkode: 7ac06...be2 Menn sier det om å vente med sex for å samle poeng kjære du
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Joda. Men om det ikke «blir noe av» - er det faktisk ikke så kult å ha hatt sex på andre date. Anonymkode: 3f8cd...876 Hvorfor ikke..? Hvis en mann jeg liker avviser meg så gjør det jo like vondt om vi har hatt sex eller ikke. Gjør ikke noe mer vondt om vi har hatt sex. Mener du man burde føle på noe skam eller hva? Anonymkode: e1ddc...808 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå