AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Hei Tok en eggløsningstest som viste blinkende smily i går, som betyr at eggløsning er på tur, har hatt sex siste 4 dagene ubeskyttet. Er tom for tester men regner med eggløsning er ca i dag. Når ville dere tatt en graviditetstest? Og hvor tidlig tester dere positiv test?? Anonymkode: 0bce9...103
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 43830...b63 Hva betyr DPO😂 ny på denne siden Anonymkode: 0bce9...103
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva betyr DPO😂 ny på denne siden Anonymkode: 0bce9...103 Days past ovulation. Dagen etter eggløsning er 1 dpo Anonymkode: 43830...b63
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr DPO😂 ny på denne siden Anonymkode: 0bce9...103 Days past ovulation😄 Testet suuupersvakt morgenen dag 12. Anonymkode: dc9d6...73a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Testet positivt 9 dager etter eggløsning med cb digital Anonymkode: 2c86a...7e9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Jeg testet ikke positiv før dagen etter dagen mensen uteble med begge mine to. Jeg ville ikke begynt å teste masse bare få dager etter eggløsning, jeg tror det bare skaper unødig stress. Er du veldig spent, vent ihvertfall til dagen før du venter mensen. Slipper man å bruke opp masse graviditetstester også Ofte må det jo en del forsøk til også, så vær forberedt på at det ikke nødvendigvis klaffer på første forsøk Lykke til! Anonymkode: 55207...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg testet ikke positiv før dagen etter dagen mensen uteble med begge mine to. Jeg ville ikke begynt å teste masse bare få dager etter eggløsning, jeg tror det bare skaper unødig stress. Er du veldig spent, vent ihvertfall til dagen før du venter mensen. Slipper man å bruke opp masse graviditetstester også Ofte må det jo en del forsøk til også, så vær forberedt på at det ikke nødvendigvis klaffer på første forsøk Lykke til! Anonymkode: 55207...dbd Vet ikke når mens er i og med at jeg har kun hatt dette 1 gang etter prevansjonsslutt så har ikke oversikt over syklus, men er på dag 18 nå så eggløsningen kom sykt sent forhold til før så vetikke helt når jeg forventer mens men tenker teste rundt slutten av mnd da🥰 Ser mange har fått positiv test 9-10-11 dager etter eggløsning og i og med at jeg har tatt eggløsningstest så tenker jeg vente tjaa 1,5-2 uker før jeg tar graviditetstest💜 Anonymkode: 0bce9...103
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke når mens er i og med at jeg har kun hatt dette 1 gang etter prevansjonsslutt så har ikke oversikt over syklus, men er på dag 18 nå så eggløsningen kom sykt sent forhold til før så vetikke helt når jeg forventer mens men tenker teste rundt slutten av mnd da🥰 Ser mange har fått positiv test 9-10-11 dager etter eggløsning og i og med at jeg har tatt eggløsningstest så tenker jeg vente tjaa 1,5-2 uker før jeg tar graviditetstest💜 Anonymkode: 0bce9...103 Hvis det kort tid etter prevensjonsslutt har nok ikke syklusen blitt helt stabil enda nei. Men eggløsning skjer 14 dager før menstruasjon, så når man vet når eggløsning er oh tester på dag 14-15 etter bør man være ganske trygg. Merk også at det kommer an på type test hvor tidlig den slår ut. Testene måler hCG i urin og noen er mer følsomme enn andre. Hvis det ikke er en følsom, såkalt "test tidlig"-test er det ikke vits å teste noe særlig før forventet menstruasjon Anonymkode: 55207...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 Fikk positiv test 11 DPO. Anonymkode: 065b3...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå