Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann for ca 4 måneder siden. Han er snill, stabil, kjekk og har mange kvaliteter jeg har sett etter. Det var veldig åpent at vi begge var seriøse og så mye i hverandre som vi ser kan bli til noe bra. I begynnelsen snakket han mye om fremtid og var veldig tydelig på at han ville ha meg og ville ha en fremtid med meg. Jeg følte det samme. 

Mens månedene har gått nå har vi sett hverandre når vi har hatt mulighet. Vi har begge barn, så det har ikke vært så alt dor ofte. Vi har overnattet hos hverandre totalt 4 ganger og han har ikke sagt noe fremtidsgreier på en stund. Han sier hver dag at han er glad i meg og prøver å finne tid til å sees. Men jeg føler noe mangler.. og det gjør meg så utrolig usikker. Jeg føler jeg bare venter på han og venter på noe mer. Prøver å vise følelser og være litt flørtete , men da virker han nesten litt ukomfortabel. Han kunne ha overnattet flere ganger, uten  å ta noe initiativ til det eller nevner det. Toppet seg litt i dag, da vi ikke har sett hverandre og han har feiret med sin familie pluss moren til barnet. Jeg syns det er fint de kan gjøre det, men også litt leit å ikke bli inkludert eller om vi kunne møttes en times tid på kvelden eller noe på en spesiell dag? 
Jeg mistenker litt at følelsene egentlig mangler, men han vil ha en kjæreste og jeg passer til beskrivelsen han har tenkt seg.. han har ikke vært singel så lenge. Kanskje jeg forventer for mye, for fort? Jeg har vært i dårlige forhold tidligere som har vært veldig intense, så jeg sliter litt med dømmekraften og å stole på min egen magefølelse, skille mellom om det er min usikkerhet og at jeg har et stort behov for bekreftelse, eller om det faktisk mangler noe. Hvordan kan jeg finne ut dette? 

Anonymkode: 6e4ac...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld for å si det, men det virker litt som

om

han bare har tatt til takke med deg, han virker ikke helt tiltrekt av deg. Spør han rett ut om han er tiltrekt?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ta to skritt tilbake å pust med magen. Du tenker for mye. 

Anonymkode: 6b027...056

• Liker 3
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Kanskje la han ta kontakt neste gang, forstår din frustrasjon ♥️

AnonymBruker
Skrevet
Tenk positivt skrev (2 minutter siden):

Kanskje la han ta kontakt neste gang, forstår din frustrasjon ♥️

Takk❤️ Han tar kontakt. Sender flere meldinger i løpet av dagen og hvis jeg bruker lang tid på å svare, er han på med én gang. Men det er mest sånn «god morgen, hvordan er dagen? God natt etc».  Han tar også initiativ til å møtes og har gjort det de fleste gangene vi har møttes. Av en eller annen grunn tar jeg en veldig passiv rolle, kanskje fordi jeg er såpass usikker på han. Det er mest det at han ikke sier noe om følelser, annet enn at han er glad i meg, som jeg føler mangler. I begynnelsen var det mye sånn «du er fantastisk, jeg har falt for deg, gleder meg til fremtiden med deg». Så ble det plutselig bare slutt på det? Altså, etter ca 1 måned. Og rett inn i litt sånn «ekteskapsritualer», uten å egentlig sees noe særlig? 

AnonymBruker
Skrevet
The Rosestarwoman skrev (10 minutter siden):

Unnskyld for å si det, men det virker litt som

om

han bare har tatt til takke med deg, han virker ikke helt tiltrekt av deg. Spør han rett ut om han er tiltrekt?

Uff ja, det er litt det jeg frykter. Tror han uansett ikke ville svart noe annet, enn at han er det hvis jeg hadde spurt. 

Skrevet

Her er det noe som mangler ja. Tror du skal stole på magefølelsen din denne gang. Hadde det vært ekte forelskelse som han følte kunne utvikle seg til noe sterkere, hadde han vært mer .

‘Kjærligheten er sjelden - grip den!’ (Per Fugelli).

Om der er ekte og sterke følelser inni bilde, lar en ikke en sånn sjanse gå fra seg. Og han burde tatt mer intiativ. Om han var veldig på og pratet mye om fremtiden i starten kan det tyde på han ville ha deg på kroken. Holde deg litt varm. Kanskje imens han fortsatt venter på den rette. Akkurat på samme måte som en som en som bare var ute etter sex ville gjort.

Om han snakte mye om framtiden i starten, bør det være helt innafor å spørre hvorfor det har blitt så lite snakk om- og fremgang mht fremtiden nå. Si at du vil videre. Enten det blir med ham eller uten ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Kanskje han selv syns han var for pågående i ordene, st han var redd han skremte deg?? Vanskelig å vite. Ville tatt en prat med han om alt, det er ikke kjekt å gå å gruble. Bare vær ærlig og snakk åpent med han♥️

Anonymkode: 4f3f1...5af

Gjest Tenk positivt
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm.. Kanskje han selv syns han var for pågående i ordene, st han var redd han skremte deg?? Vanskelig å vite. Ville tatt en prat med han om alt, det er ikke kjekt å gå å gruble. Bare vær ærlig og snakk åpent med han♥️

Skulle ikke være anonym

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff ja, det er litt det jeg frykter. Tror han uansett ikke ville svart noe annet, enn at han er det hvis jeg hadde spurt. 

Jeg personlig synes du skal forlate han og finne virkelig noen som virkelig setter pris på deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du er passiv.. Kanskje han tror du begynner å få kalde føtter 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk❤️ Han tar kontakt. Sender flere meldinger i løpet av dagen og hvis jeg bruker lang tid på å svare, er han på med én gang. Men det er mest sånn «god morgen, hvordan er dagen? God natt etc».  Han tar også initiativ til å møtes og har gjort det de fleste gangene vi har møttes. Av en eller annen grunn tar jeg en veldig passiv rolle, kanskje fordi jeg er såpass usikker på han. Det er mest det at han ikke sier noe om følelser, annet enn at han er glad i meg, som jeg føler mangler. I begynnelsen var det mye sånn «du er fantastisk, jeg har falt for deg, gleder meg til fremtiden med deg». Så ble det plutselig bare slutt på det? Altså, etter ca 1 måned. Og rett inn i litt sånn «ekteskapsritualer», uten å egentlig sees noe særlig? 

Når jeg leser denne var han kanskje litt mer på en jeg først antok. Han sender deg tross alt meldinger daglig. Kanskje du tar for raske beslutninger ved å tro han ikke er nok interessert. Kanskje han er litt reservert selv pga stolthet og usikkerhet fordi du tar lite intiativ selv? Det skader uansett ikke å fiske etter hvordan han ser for seg framtiden i dag🌸

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han fanget deg med fagre ord om fremtid og løfter om grønne skoger og blabla, men når alt kommer til stykket så presterer han ikke. Ikke se på hva han sier, se på hva han gjør. 

Du sier selv du går og venter liksom på noe. Å vente på noe i et forhold er som å vente på en buss som aldri kommer.  Du vet det mangler noe, all initiativet fra start. Du vet det har dabbet av. Det kommer ikke tilbake.

Anonymkode: 94411...871

• Liker 1
Skrevet

Han har narsistiske trekk. Ha klare rammer og vær mer åpen og bestemt på hva du mener og vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for gode svar❤️ Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal si det, uten å virke masete/krevende eller dramatisk.. Og, jeg får ikke spurt han på en ukes tid, når vi sees igjen. Så jeg ville opprette en tråd for å få noen innspill frem til den tid 

AnonymBruker
Skrevet
Jullen skrev (19 minutter siden):

Når jeg leser denne var han kanskje litt mer på en jeg først antok. Han sender deg tross alt meldinger daglig. Kanskje du tar for raske beslutninger ved å tro han ikke er nok interessert. Kanskje han er litt reservert selv pga stolthet og usikkerhet fordi du tar lite intiativ selv? Det skader uansett ikke å fiske etter hvordan han ser for seg framtiden i dag🌸

Å spørre konkret om hva han tenker om fremtiden, kan jeg prøve, når vi sees igjen. Jeg prøvde meg på «hva tenker du om oss nå?» for noen uker siden. Da svarte han «jeg er lykkelig». Det er bra det, men var ikke helt det jeg fisket etter 😂 Jeg må kanskje tørre å spørre om det jeg faktisk lurer på, men har litt problemer med å få formulert det uten å skremme han eller at noe skal bli negativt på noe vis. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du sier du er passiv.. Kanskje han tror du begynner å få kalde føtter 

Jeg er tilbakeholden med å foreslå ting og ta initiativ men jeg er kjærlig og viser tydelig at jeg liker han, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
miSs. skrev (18 minutter siden):

Han har narsistiske trekk. Ha klare rammer og vær mer åpen og bestemt på hva du mener og vil. 

Hva er det som gjør at du tenker at han har narsissistiske trekk?

Skrevet

Bli kjent, det tar tross alt lang tid. Fire måneder er ikke lenge. Og vær glad for at han viser flere sider.

• Liker 1
Skrevet

Først for han deg til å ta på deg de rosa brillene (Snakke om hvor fint dere kommer til å ha det sammen i fremtiden osv.) For så å få deg til å tenke på at du har gjort noe galt og han har trekt seg unna. Det er ikke deg det er noe galt med. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...