AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg svarer alltid når jeg får meldinger av henne. Men når jeg sender noe til hun, så får jeg ofte ikke svar tilbake! Jeg synes det er så spesielt. Jeg synes det nesten er skummelt å sende henne meldinger for tiden fordi jeg er redd for at hun skal ignorere meg. Så kontakten har naturligvis blitt mindre for tiden. Anonymkode: f46e3...63a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Hva gjør man med det? Hun kan jo ikke forvente at kontakten bare skal være enveis Anonymkode: f46e3...63a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 hvor ofte mld du? hvis det er non-stop forstår jeg at hun blit lei Anonymkode: e7b19...1f1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Slutt å svar på hennes! Anonymkode: 6b475...8dd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Noen er bare sånn og det er bare å akseptere. Anonymkode: efdb0...91c
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Hvor ofte skriver hun til deg? Bor dere nærme og treffes jevnlig etc? Anonymkode: ab51a...312
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Jeg glemmer ofte å svare på meldinger og det er ikke vondt ment. Enkelte avskyr jeg å skrive meldinger med for når det først begynner så slutter det aldri, da piper det inn i timevis. Mitt største mareritt (neida ikke så ille). Jeg har sagt at jeg ikke liker å skrive meldinger og foretrekker at folk ringer. Anonymkode: b8903...b16 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva gjør man med det? Hun kan jo ikke forvente at kontakten bare skal være enveis Anonymkode: f46e3...63a Ikke ofte lenger. Siden jul har jeg tekstet hun kanskje 4-5 ganger Anonymkode: f46e3...63a
Svartfugl Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg svarer alltid når jeg får meldinger av henne. Men når jeg sender noe til hun, så får jeg ofte ikke svar tilbake! Jeg synes det er så spesielt. Jeg synes det nesten er skummelt å sende henne meldinger for tiden fordi jeg er redd for at hun skal ignorere meg. Så kontakten har naturligvis blitt mindre for tiden. Anonymkode: f46e3...63a Er det meldinger med konkrete spørsmål, eller er det mer meldinger med info om hva du gjør, sånn typisk snapchat og lignende?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg svarer alltid når jeg får meldinger av henne. Men når jeg sender noe til hun, så får jeg ofte ikke svar tilbake! Jeg synes det er så spesielt. Jeg synes det nesten er skummelt å sende henne meldinger for tiden fordi jeg er redd for at hun skal ignorere meg. Så kontakten har naturligvis blitt mindre for tiden. Anonymkode: f46e3...63a Hadde en venninne som syntes det var veldig kult å ikke svare andre. Anonymkode: e8024...133
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #11 Skrevet 18. mai 2021 Svartfugl skrev (1 time siden): Er det meldinger med konkrete spørsmål, eller er det mer meldinger med info om hva du gjør, sånn typisk snapchat og lignende? Begge deler, men meldinger som ikke er noe å svare på bryr jeg meg ikke noe om at jeg ikke får svar. Jeg sender mer memes osv. lite av hva dager går ut på med mindre det er noe humoristisk i det. Hva man gjør er jo lite interessant for andre. men hender jeg spør om ting. Og da får jeg ikke svar. Og det kan også skje midt i en samtale der hun plutselig forsvinner. Bestandig lurer jeg på om jeg har sagt noe feil. Anonymkode: f46e3...63a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #12 Skrevet 18. mai 2021 Det er noen som er sånn dessverre. Har en kompis som er tilsvarende. Anonymkode: 7df72...1eb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #13 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er noen som er sånn dessverre. Har en kompis som er tilsvarende. Anonymkode: 7df72...1eb Men er det da greit å sende noe senere før personen evt har tatt kontakt igjen? Vil ikke være til bry heller om hun i utgangspunktet ikke vil snakke med meg. Anonymkode: f46e3...63a
Svartfugl Skrevet 18. mai 2021 #14 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge deler, men meldinger som ikke er noe å svare på bryr jeg meg ikke noe om at jeg ikke får svar. Jeg sender mer memes osv. lite av hva dager går ut på med mindre det er noe humoristisk i det. Hva man gjør er jo lite interessant for andre. men hender jeg spør om ting. Og da får jeg ikke svar. Og det kan også skje midt i en samtale der hun plutselig forsvinner. Bestandig lurer jeg på om jeg har sagt noe feil. Anonymkode: f46e3...63a Huff da! Alternativ 1:ta det opp med henne. Kanskje det finnes en plausibel forklaring. Norn kan være skikkelig rotehuer og ikke bevisst på hvilke signaler de sender ut ved å glemme å svare på meldinger. Alternativ 2: Ikke gi mer enn du får. Bruktiden din på noen som gir tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå