Gå til innhold

Det er veldig mye snakk om UFO'er nå. Pentagon har frigitt mange videoer, og kommer snart med en stor offentlig rapport. Hva skjer egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nok bare slikt som alltid har surret rundt oss, men vi har bedre utstyr til å faktisk se det nå. 
Tviler sterkt på invasjon alså.

Anonymkode: 3d8eb...375

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk for linker. Vi får se om det kommer noe da. Det har dukket opp lovnader om at ne stort skal offentliggjøres i flere årtier uten at så mye har skjedd. Nå skal jeg innrømme at dette ser interessant ut så vi får følge med. :)

Anonymkode: b4398...b32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Om det er noen her så la de komme! Jeg melder meg frivillig til å bli tatt med inn i romskipene somprøvekanin og kommunikasjonsperson! 

Tror helt ærlig vi hadde godt av å møte aliens snart, kanskje de kunne lært oss endel om teknologi, biologi og helst da hvordan vi skal kunne gå fremover uten å ødelegge kloden, naturen vår og menneskeheten! Om de gjør det for oss så får det være en sjanse å ta, jeg tror de har mer å lære oss enn den faren de evt. representerer. 

Anonymkode: 6f962...ac8

Det håper ikke jeg. Menneskene trenger å gå gjennom prosessen med å oppdage og forstå disse tingene selv, for selve prosessen henger tett sammen med den moralsk og etiske forståelsen vi trenger for å kunne ta ansvar for kunnskapen.

ABM skrev (16 timer siden):

Mer teknologi er nok det siste ET planlegger å gi oss, mer avansert teknologi krever mer etikk og moral også...tipper de setter inn et lynkurs i etikk og moral...

Nettopp.

Anonymkode: 24878...fd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er nok bare slikt som alltid har surret rundt oss, men vi har bedre utstyr til å faktisk se det nå. 
Tviler sterkt på invasjon alså.

Anonymkode: 3d8eb...375

"Tviler sterkt på invasjon alså." Ha,ha, ja da er vi enig! :) Invasjon er vel mer brukelig mellom to relativt likeverdige parter?...Kan knappt se for meg at vi innvaderer høyfjellet og utrydder all lemen der?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

De legger skylda på Russland og Kina.

Anonymkode: c7c78...8cb

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det hele bare er et plot for å øke militærbudsjettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere CIA-mann mener også det er Kina/Russland, ikke fartøy fra fremmende planeter. Her skal nok budsjettene økes ja.

• Liker 1
Skrevet
Kågebruker skrev (På 18.5.2021 den 16.31):

Har vi ikke hørt dette 113 ganger siden 1997?

Jo, og flere vil det bli. Det er som at "de siste dager" er i komminga og gang på gang settes nye datoer
som er helt sikre...som passeres i stillhet gang på gang og vi er her ennå, så det eneste vi er sikre på
er at endetidsteoriene vil ingen ende ta. Jeg er avventende inntil det faktisk står et bevis foran min egen
nese. Jeg tror det ikke før jeg får cd.  :opplyser: Vennlig hilsen åpen, undrende dame med beina trygt plantet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gjest ABM skrev (På 18.5.2021 den 17.47):

NEI

Selv om du ikke har hørt det før, så kan du jo ikke avskrive andres erfaringer.
Jeg har hørt dette lenge, i hvert fall i over ti år nå. Ikke bare her inne, men på andre fora.

Anonymkode: 01829...7d5

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jo, og flere vil det bli. Det er som at "de siste dager" er i komminga og gang på gang settes nye datoer
som er helt sikre...som passeres i stillhet gang på gang og vi er her ennå, så det eneste vi er sikre på
er at endetidsteoriene vil ingen ende ta. Jeg er avventende inntil det faktisk står et bevis foran min egen
nese. Jeg tror det ikke før jeg får cd.  :opplyser: Vennlig hilsen åpen, undrende dame med beina trygt plantet.

2A23AB69-57B2-4E44-8F6A-A773194E065F.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Russland og/eller Kina har slik ekstrem teknologi så er det mildt sagt skremmende. Og også ganske utrolig uforståelig at ikke det er avslørt siden det har pågått i mange år. Om det ikke er Russland eller Kina så. At det skulle være noe utenomjordisk ser jeg som helt utenkelig.

Dette er rett svært interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang noen UFOer eller romvesen kommer, sørger de for å spe på med frykt som økt korona smitte. 

Det er for at dem vet at UFOer klarer ikke lande om den kollektive bevisstehwn til oss er på et lavt stadie på nivå frykt. 

Anonymkode: 5ae2d...432

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hver gang noen UFOer eller romvesen kommer, sørger de for å spe på med frykt som økt korona smitte. 

Det er for at dem vet at UFOer klarer ikke lande om den kollektive bevisstehwn til oss er på et lavt stadie på nivå frykt. 

Anonymkode: 5ae2d...432

Hvem er "de" og "dem" her?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvem er "de" og "dem" her?

"Romlingane!" :opplyser: romlingane.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

"Romlingane!" :opplyser: romlingane.jpg

Hehe, ja, det var tider. ;)

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Et litt mer seriøst synspunkt fra noen som faktisk har vært pilot i det amerikanske forsvaret:

Anonymkode: 45dfd...515

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...