Gå til innhold

Det er veldig mye snakk om UFO'er nå. Pentagon har frigitt mange videoer, og kommer snart med en stor offentlig rapport. Hva skjer egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tyder dette på? Er det noe på gang, f.eks. en alien invasion?

Lurer veldig nå.

Anonymkode: c7c78...8cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

D samme lurer jeg på.. 

Anonymkode: 554b2...d05

Gjest TheCatLady
Skrevet

Tipper det ikke blir så spennende som man har lyst til å tro, men kan være interessant å se hva de kommer med. 

Ser ikke akkurat for meg noen invasjon fra rommet, men mulig de har funnet noe interessant rundt de ukjente objektene. 

AnonymBruker
Skrevet
TheCatLady skrev (Akkurat nå):

Tipper det ikke blir så spennende som man har lyst til å tro, men kan være interessant å se hva de kommer med. 

Ser ikke akkurat for meg noen invasjon fra rommet, men mulig de har funnet noe interessant rundt de ukjente objektene. 

Hadde det vært en faktisk invasjon ville vi vært tilintetgjort på flekken om de har teknologi til å komme seg hit og samt holde seg såpass i skjul. 

Anonymkode: 1733b...627

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt pentagon har frigjort, har vært ting som var lekket ut først og som de i etterkant har bekreftet er ekte. Er vel 4 til nå. Tipper de sitter på ganske mye mer ja og har gjort det veldig lenge. Men tror neppe de vet noe mer dem heller. 

Pg av internett og at det er enkelt å kopiere disse videoene for de som vil lekke. Så er det kanskje blitt for enkelt nå og det blir vanskelig for etteretningen å holde dette skjult. Tror det er derfor de åpner litt opp om dette nå. 

• Liker 5
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært en faktisk invasjon ville vi vært tilintetgjort på flekken om de har teknologi til å komme seg hit og samt holde seg såpass i skjul. 

Ja, jeg trenger nok litt mer håndfaste bevis for å tro på romvesen og alt det der greiene. 

Det kan sikkert være interessant å se hva de har funnet ut, men tror ikke at man skal ta helt av med teorier :)

Lurer allikevel på hva det er og hva de har funnet ut. 

AnonymBruker
Skrevet

"...kommer snart med en stor offentlig rapport".

Dette med at noe stort kommer snart har jeg hørt så mange ganger ute at det følges opp. Hvor har du hørt/lest/sett at noe stort skal offentliggjøres?

Anonymkode: b4398...b32

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Neppe. Bare bondsk tankegang tilsier at de kommer for å ta oss. Vesen som har utviklet slik teknologi er nok ferdig med kriger og aggresjon for tusenvis av år siden.

Anonymkode: dc780...a19

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

"...kommer snart med en stor offentlig rapport".

Dette med at noe stort kommer snart har jeg hørt så mange ganger ute at det følges opp. Hvor har du hørt/lest/sett at noe stort skal offentliggjøres?

Anonymkode: b4398...b32

https://www.washingtonpost.com/national-security/2021/03/23/ufo-report-covid-bill/

https://www.fox13news.com/news/report-on-government-knowledge-of-ufos-to-be-turned-over-to-senate-june-1

https://nypost.com/2021/04/24/pentagon-ufo-report-its-a-reality-whistleblower-says/

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fått med meg 🤔  Hva er det med UFOer?

Skrevet

Har vi ikke hørt dette 113 ganger siden 1997?

• Liker 4
Skrevet

Donald Trump signerte en lov den 27 des.-20..som påla alle hemmelige tjenester å offentliggjøre alle sine ufo-dokumenter innen 180 dager. Denne "Intelligence Authorization Act" er en bitte liten del av den pakken Trumpen signerte og det er slett ikke sikkert han og folkene hans forsto de åpnet Pandoras eske.. Men det har de gjort!!! Og verden kommer til å RYSTES før dette er over! :) 

Skrevet
Kågebruker skrev (1 time siden):

Har vi ikke hørt dette 113 ganger siden 1997?

NEI

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen her så la de komme! Jeg melder meg frivillig til å bli tatt med inn i romskipene somprøvekanin og kommunikasjonsperson! 

Tror helt ærlig vi hadde godt av å møte aliens snart, kanskje de kunne lært oss endel om teknologi, biologi og helst da hvordan vi skal kunne gå fremover uten å ødelegge kloden, naturen vår og menneskeheten! Om de gjør det for oss så får det være en sjanse å ta, jeg tror de har mer å lære oss enn den faren de evt. representerer. 

Anonymkode: 6f962...ac8

• Liker 6
Gjest Kaiminator
Skrevet

Relasjonen til det som allerede eventuellt har vært her har idiotene som styrer ødelagt for leeeeenge sia.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om det er noen her så la de komme! Jeg melder meg frivillig til å bli tatt med inn i romskipene somprøvekanin og kommunikasjonsperson! 

Tror helt ærlig vi hadde godt av å møte aliens snart, kanskje de kunne lært oss endel om teknologi, biologi og helst da hvordan vi skal kunne gå fremover uten å ødelegge kloden, naturen vår og menneskeheten! Om de gjør det for oss så får det være en sjanse å ta, jeg tror de har mer å lære oss enn den faren de evt. representerer. 

Mer teknologi er nok det siste ET planlegger å gi oss, mer avansert teknologi krever mer etikk og moral også...tipper de setter inn et lynkurs i etikk og moral...

Endret av ABM
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Lykke til med det.

Aliens and Anal Probes - JASON COLAVITO

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De som fortsatt ikke tror på dette bør forberede seg på flere sjokk i årene fremover.

Enig i at det er en spesiell tid å gradvis avdekke en brøkdel av det de vet, men de kan jo ikke si fra seg muligheten til å styre narrativet og opparbeide seg enda mer makt. Peoject Blue Beam here we come.

Anonymkode: 7192b...d58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Dersom det hadde fantes "aliens" som har utviklet seg på samme måte som oss (sett at den første mikroorganismen var nøyaktig den samme som utviklet liv på planeten for 3 milliarder år siden) så ville sjansen vært så mikroskopisk for at vi ville vært på det samme stadiet med tanke på at Homo Sapiens kan ha levd i bare 300-350 000 år. Tenk det i forhold til hvor gammel jorda er, og for å ikke snakke om Big Bang som skjedde (som vi tror) for ca. 14 milliarder år siden. Å tro at aliens da flyr rundt i UFOer med lys og kan kommunisere med oss er ganske søkt.

Jeg tror definitivt det finnes liv der ute, men hvordan liv kan vi ikke med hjernen vår forestille oss engang. Vi vet ikke engang hvordan verden ser ut uten den hjernen vi er utstyrt med. Og jeg tror også at man må ekstremt mye lenger enn det mennesker har utforsket og noen gang vil med både romfart og teleskop for å finne svaret. Derfor er det også ekstremt fascinerende!

Anonymkode: b260e...c4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Dersom det hadde fantes "aliens" som har utviklet seg på samme måte som oss (sett at den første mikroorganismen var nøyaktig den samme som utviklet liv på planeten for 3 milliarder år siden) så ville sjansen vært så mikroskopisk for at vi ville vært på det samme stadiet med tanke på at Homo Sapiens kan ha levd i bare 300-350 000 år. Tenk det i forhold til hvor gammel jorda er, og for å ikke snakke om Big Bang som skjedde (som vi tror) for ca. 14 milliarder år siden. Å tro at aliens da flyr rundt i UFOer med lys og kan kommunisere med oss er ganske søkt.

Jeg tror definitivt det finnes liv der ute, men hvordan liv kan vi ikke med hjernen vår forestille oss engang. Vi vet ikke engang hvordan verden ser ut uten den hjernen vi er utstyrt med. Og jeg tror også at man må ekstremt mye lenger enn det mennesker har utforsket og noen gang vil med både romfart og teleskop for å finne svaret. Derfor er det også ekstremt fascinerende!

Anonymkode: b260e...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...