Kira27 Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Hei, er det noen her som har testet ut MD Formulations Hand and Body Cream ? Jeg fikk tips fra hudpleier om at dette produktet skulle være bra mot inngrodde hår i forbindelse med hårfjerning/voksing. Ser at produktet inneholder glykolsyre og skal virke som en peeling, noen som har testet dette ut på følsomme områder (etter f.eks brasiliansk voks) ?
Hu i Svingen Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Lurer også på dette. Det høres i midlertid veldig riktig ut synes jeg.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Jeg prøvde hand and body cream, men den var ikke kraftig nok. Vit A-plus gjorde imidlertid susen. Merker stor forskjell på røde merker etter voksingen etter at jeg begynte å bruke denne.
Lotta82 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg tenkte også jeg skulle kjøpe en av disse kremene som hjelper mot inngrodde hår. Men jeg lurer litt på det du skrev om den vanlige MD Formulations Vit-A-Plus Hand and Body creme ikke var sterk nok for deg. Du gikk heller over til MD Formulations - Vit-A-Plus Clearing Complex . Men slik jeg forstod det av bruksanvisningen kan denne kremen kun brukes på selve problemområdet (kviser, sår, og lign.) Jeg vil jo ha en krem som funker, men samtidig så vil jeg kunne bruke kremen på hele leggen for eksempel som forebygging mot inngrodde hår. Og da kan jeg vel ikke bruke den sterkeste som kun skal smøres på problemområdene? Til dere som har brukt noen av disse kremene...Hvor lang tid går det før dere ser virkningen av dem? Hjelper dem på røde prikker/arr fra inngrodde hår også?
Gjest Deception Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Hun skrev vel at den som heter bare "Hand and body lotion" ikke var sterk nok, men at "Vit-A-Plus hand and body cream" var bedre? Clearing Complex er uansett bare en gele ment mot kviser, ikke noe å bruke på større hudområder. Hvis du ser her ser du de forskjellige kroppsproduktene fra MD.
Lotta82 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar! Men jeg lurte på en ting...gikk inn på den sida du linket til. Og der stod det at "Vit-A-Plus Hand and Body Creme" først og fremst motvirker aldring i huden. Det er jo ikke akkurat det jeg skal bruke den til...tror du likevel det er den kremen de fleste ville anbefalt meg for å motvirke inngrodde hår? har jo hørt flere her snakke om den i forbindelse med det problemet...men bli litt i tvil nå siden det ikke stod noe om det inne på siden deres.
Gjest Deception Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Vit-A-Plus inneholder a-vitaminsyre (tror jeg, orker ikke sjekke nå) i tillegg til glykolsyre, og er derfor mer effektiv også til det formålet du ønsker å bruke den til.
Lotta82 Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Tror dere det er mest lønnsomt å bestille fra hjemmesida til MD Formulations? Blir det mye frakt og toll i tillegg? I norge koster jo slike kremer fort 400-500kr mens jeg kan få dem for 250 sånn cirka der... Eller finnes det et nettsted i Norge der man kan slippe å betale toll og ekstra avgifter? Endret 14. mars 2007 av Lotta82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå