AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Vi har gått fra hverandre etter mange år. Han var ekstremt lite opptatt av utseende. Nå har han plutselig tatt skikkelig tak - og det er ikke på grunn av meg, for vi har ingen kontakt. Han klipper håret, bruker rene, hele klær - det gjorde han aldri før. Skal han rett ut og finne seg en ny - er dette vanlig oppførsel? Anonymkode: bc105...37f 1
Fjaselina Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Eg vil tru dette er heilt normalt. Han har ikkje brydd seg fordi han har hatt deg, og han har blitt sløv. Og no må han plutselig vise seg frå si beste side, i eit håp om å erstatte deg og få tilbake det behagelige livet han hadde;) 31
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Nei, han skal bare ut for å kjøpe seg en hund. Anonymkode: 2862e...293 6
Gjest Niek79 Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Dette er vel ikke så unaturlig? Han skal ut på jakt igjen! 😁
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Det er helt normal oppførsel etter et brudd, men det kan likevel være at han ønsker å finne en ny. Anonymkode: 6232a...6f3 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Skal han rett ut og finne seg en ny Anonymkode: bc105...37f Ja. 11 minutter siden, AnonymBruker said: er dette vanlig oppførsel? Anonymkode: bc105...37f Ja. Hvorfor ikke gjøre det samme? Anonymkode: 518ec...923 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor ikke gjøre det samme? Hvis du mener fokus på utseende: Jeg har gjort mitt beste hele veien. Hvis du mener finne ny mann: Nei, ikke klar for det. For min del kan han gjøre hva han vil og finne en ny i dag om han vil, men kjipt at han ikke gadd det når han var med meg. Skjelte meg ut for å være overfladisk osv når jeg prøvde å få han til å dusje eller ta på hel genser. Men! Good riddance of bad rubbish. Anonymkode: bc105...37f 12
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Ikke dusje? Ikke hele klær? Vær glad du er kvitt mannen! Anonymkode: c69a9...807 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke dusje? Ikke hele klær? Vær glad du er kvitt mannen! Anonymkode: c69a9...807 Men det er jeg jo. Jeg synes bare det er rart at en endring jeg har etterspurt i femten år kommer tre dager etter at jeg flytter. Anonymkode: bc105...37f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er jeg jo. Jeg synes bare det er rart at en endring jeg har etterspurt i femten år kommer tre dager etter at jeg flytter. Anonymkode: bc105...37f Det er veldig typisk. Jeg blir alltid slik etter brudd, hvor jeg tar en hard kikk på meg selv og ser hva som kan og bør forbedres ved meg selv. Ikke nødvendigvis for å jakte, men for å føle meg bedre. Det skjer automatisk når jeg kun har fokus på meg selv, det samme skjer når mannen og jeg er fra hverandre i en måned eller to. Anonymkode: 2e421...ec1 4
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har gått fra hverandre etter mange år. Han var ekstremt lite opptatt av utseende. Nå har han plutselig tatt skikkelig tak - og det er ikke på grunn av meg, for vi har ingen kontakt. Han klipper håret, bruker rene, hele klær - det gjorde han aldri før. Skal han rett ut og finne seg en ny - er dette vanlig oppførsel? Anonymkode: bc105...37f Hvorfor er du opptatt av hans utseende? Er det ikke slutt?
miSs. Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du opptatt av hans utseende? Er det ikke slutt? Virker som om hun er bitter over at han ikke gjorde de tingene for å tilfredsstille henne mens de var gift. Nå som de er skilt gjør han det for å få oppmerksomhet av andre damer. Typisk menn... 4
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 miSs. skrev (4 minutter siden): Nå som de er skilt gjør han det for å få oppmerksomhet av andre damer. Typisk menn... Det er vel ikke bare menn som fresher opp utseendet etter et brudd. Jeg tenker dette er vanlig og forståelig, og at TS ikke bør være overrasket. Jeg er derimot overrasket over at hun er så opptatt av en eks. For sin egen del bør hun gå videre . Mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 Han vet vel at få fremmede damer sjelden legger seg langflat etter en skitten, tjafsete fyr i hullete klær. Anonymkode: 1a46e...153 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Skrevet 18. mai 2021 Hvis han skal få sjans på en ny dame, så sier det seg selv at han må gjøre seg attraktiv. Han trengte ikke å gjøre det med deg, for deg tok han jo for gitt. Eller ville ikke ha. Kommer vel an på hvem som forlot hvem. Anonymkode: cbebd...cb9 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #16 Skrevet 18. mai 2021 Alterego666 skrev (7 timer siden): Hvorfor er du opptatt av hans utseende? Er det ikke slutt? Egentlig er det ikke utseendet hans jeg fokuserer på, men vanene. Tilfeldigvis henger de sammen i dette tilfellet. Men du har jo helt rett i at jeg verken har noe med det eller burde tenke på det. Anonymkode: bc105...37f 2
Cuntzilla Skrevet 18. mai 2021 #17 Skrevet 18. mai 2021 Det er vanlig, føler nesten alle går til frisøren eller kjøper nye klær etter et brudd. Det er et ganske kjent fenomen, breakup-hair er en greie med en egen hashtag liksom. Er en del av prosessen, siste steget etter sorg og sinne og alt det der. Fornye seg selv litt, gå videre i livet. Ut med det gamle, inn med det nye. Noen pusser opp hjemme også, begynner å trene, skaffer seg en ny hobby, et kjæledyr, bytter jobb.... Sist jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg, så flyttet jeg til en annen by 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #18 Skrevet 18. mai 2021 Cuntzilla skrev (58 minutter siden): Det er vanlig, føler nesten alle går til frisøren eller kjøper nye klær etter et brudd. Ok, jeg skjønner. Selv har jeg ikke forandret noe som helst, men det har vel kanskje å gjøre med at jeg har vært klar for brudd i flere år og ikke har det minste kjærlighetssorg. Anonymkode: bc105...37f
Cuntzilla Skrevet 18. mai 2021 #19 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok, jeg skjønner. Selv har jeg ikke forandret noe som helst, men det har vel kanskje å gjøre med at jeg har vært klar for brudd i flere år og ikke har det minste kjærlighetssorg. Anonymkode: bc105...37f Ja, det er vel ikke alle som klipper pannelugg eller slanker seg etter et brudd, men det er iallfall ikke uvanlig At han skal ut og date kan være en del av det også, men jeg tenker at det er noe man gjør først og fremst for seg selv, sånn at du ikke trenger å tenke på det som at han gjør en innsats for andre kvinner som han ikke gadd gjøre for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Skrevet 18. mai 2021 miSs. skrev (14 timer siden): Virker som om hun er bitter over at han ikke gjorde de tingene for å tilfredsstille henne mens de var gift. Nå som de er skilt gjør han det for å få oppmerksomhet av andre damer. Typisk menn... Det er kanskje enda mer typisk damer. Revenge body er en greie. Men det er helt naturlig å ønske å føle seg bra etter et brudd. Enten for å finne trøst i å se bra ut eller for å få oppmersomhet fra andre. Forstår at det er surt for TS, men det er veldig vanlig. Anonymkode: 3c9b3...1bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå