Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 31 år. For ca en mnd siden ble det slutt med kjæresten min. For en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid. Min eks ønsker at jeg skal ta abort, men sier at han kommer til å støtte meg uansett. Mine venninner synes jeg burde ta abort. Men jeg vet ikke. Jeg føler meg så alene og redd. Jeg har ok økonomi og fast jobb men denne situasjonen er ikke optimal. Jeg har alltid ønsket å bli mor. Burde jeg ta abort eller ikke? Jeg har allerede aleneansvar for en hund og jeg synes det i tillegg til en fulltidsstilling er mye jobb.. Hjelp? 😢

Anonymkode: 5359c...523

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med en klinikk der du kan snakke med noen isteden

Anonymkode: 1fdcc...418

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har alltid ønsket å bli mor.

Da bør du beholde barnet. Du begynner allerede å bli moden i forhold til fertilitet, og hvem vet når neste sjanse byr seg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg var i din situasjon hadde jeg uten tvil tatt abort. Vil du virkelig ha barnefar involvert som EGENTLIG ønsker abort? I tillegg sier du at du egentlig har mer enn nok med hund og jobb.

31 år er ikke gammelt. Dersom du ikke finner en ny mann innen noen år så har du mulighet for donorbarn.

Anonymkode: c83fd...f59

• Liker 1
Skrevet (endret)

Amatariel skrev (12 timer siden):

Da bør du beholde barnet. Du begynner allerede å bli moden i forhold til fertilitet, og hvem vet når neste sjanse byr seg? 

Støtter denne fullt ut 👆

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med Amathea. De har telefontjenester og du kan snakke med de og diskutere på lavterskel nivå. Anbefales!

Anonymkode: ab8f0...844

Skrevet

Skjønner at det er en sykt vanskelig situasjon❤️ Hvis jeg var deg ville jeg vurdert hvor sterkt du ønsker å få et barn. Kanskje dette er eneste sjanse, kanskje neste sjanse dukker opp før det er for sent. Det har du ingen garanti for. Ellers vil jeg råde deg til å vurdere hvor mye støtte du kan få fra familie/venner med tanke på både barn og hund. Hadde du orket å omplassere hunden din hvis det ble nødvendig? Kan noen hjelpe deg med barnet? Kanskje kommer barnefar til å ønske et delt samvær med barnet etter hvert. det har du heller ingen garanti for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er en kvinne på 31 år. For ca en mnd siden ble det slutt med kjæresten min. For en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid. Min eks ønsker at jeg skal ta abort, men sier at han kommer til å støtte meg uansett. Mine venninner synes jeg burde ta abort. Men jeg vet ikke. Jeg føler meg så alene og redd. Jeg har ok økonomi og fast jobb men denne situasjonen er ikke optimal. Jeg har alltid ønsket å bli mor. Burde jeg ta abort eller ikke? Jeg har allerede aleneansvar for en hund og jeg synes det i tillegg til en fulltidsstilling er mye jobb.. Hjelp? 😢

Anonymkode: 5359c...523

Da omplaserer du hunden og beholder barnet... 

Anonymkode: 3ee2e...6c7

Skrevet

Hei. Dette er en situasjon man kan vurdere. Men, det viktigste er at du selv er komfortabel. Det kommer uansett til å svinge. Men, godt npr valget endelig er tatt. 
Er i samme situasjon, og har igjen 3 mnd. 
det svinger mye følelsesmessig. Og jeg vil bare råde deg til å tenke hva vil jeg❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...