Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om boots.com sender til Norge? 

Anonymkode: 6979b...c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender ikke til Norge, dessverre.

Skrevet

Nei, de sender ikke, kun boots.no og det er ikke samme utvalget. Er det et spesielt merke du er ute etter? Kan anbefale farmasiet.no, apotekfordeg.no, med24.no blant annet der det ofte har samme merker eller lignende produkter. 

AnonymBruker
Skrevet
AwkwardAlice skrev (2 timer siden):

Nei, de sender ikke, kun boots.no og det er ikke samme utvalget. Er det et spesielt merke du er ute etter? Kan anbefale farmasiet.no, apotekfordeg.no, med24.no blant annet der det ofte har samme merker eller lignende produkter. 

Jeg tenkte på batiste tørrsjampo i peach 😍 har lett mange forskjellige steder, men kan ikke finne et sted hvor de sender til Norge. De sender den ikke til Norge på eBay heller

-TS

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenkte på batiste tørrsjampo i peach 😍 har lett mange forskjellige steder, men kan ikke finne et sted hvor de sender til Norge. De sender den ikke til Norge på eBay heller

-TS

Nei, googlet litt selv og finner ikke i fersken/peach. Er mest ananas/pineapple - tropisk lukt de har (Vita, Lyko, Kicks) 

AnonymBruker
Skrevet
AwkwardAlice skrev (På 18.5.2021 den 10.06):

Nei, googlet litt selv og finner ikke i fersken/peach. Er mest ananas/pineapple - tropisk lukt de har (Vita, Lyko, Kicks) 

Ja. Jeg bare så en på YouTube som hadde den og fikk såå lyst å prøve den 😍🙈 

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kontakte et Boots-apotek der du bor, så kan de sende inn forslag til de som bestemmer hvilke produkter som skal selges i Norge om de kan ta det inn 🙂

Anonymkode: 0fde9...df6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...