AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Del Skrevet 17. mai 2021 Hvordan vet man hvor mye man skal spise til hvert måltid? Noen gratis oppskrifter på nett? Har ikke boka. Anonymkode: afdd3...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Del Skrevet 17. mai 2021 Sjekk om du kan låneboka i bokbites appen. Det er en app for å låne bøker på biblioteket. Du lager bruker med ditt lånekortnummer Anonymkode: d475d...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Del Skrevet 17. mai 2021 Litt offtopic, men jeg blir vanvittig provosert og får en ekstrem kamp med meg selv når jeg leser ordene "spise" og "måltid". Har ikke et dårlig forhold til mat, men disse ordene provoserer meg, så til de grader når det blir nevnt. Bare for å legge til enda et ord, er ordet "mellommåltid" ekstremt provoserende, og jeg blir sint bare å av og skrive det her. Anelse om hva som er galt med meg? Anonymkode: 8bab9...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 17. mai 2021 #4 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) Lurt å låne boka om du ikke har den. Lydboka ligger på Spotify. Men om du googler Bright Line eating og måltidsplan kommer det opp bilder med forskjellige mengder av ulike typer mat. En skal spise litt forskjellige mengder avhengig av type mat, men en kommer fort inn i det. Anbefaler å følge folk som følger kostholdet på Instagram, mye inspirasjon å hente der. Søk for eksempel på #spisdegfrifrokost eller #spisdegfrimiddag for inspirasjon. Endret 17. mai 2021 av Trillian Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Del Skrevet 17. mai 2021 Er det ikke fryktelig lite mat? Anonymkode: afdd3...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Del Skrevet 17. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Litt offtopic, men jeg blir vanvittig provosert og får en ekstrem kamp med meg selv når jeg leser ordene "spise" og "måltid". Har ikke et dårlig forhold til mat, men disse ordene provoserer meg, så til de grader når det blir nevnt. Bare for å legge til enda et ord, er ordet "mellommåltid" ekstremt provoserende, og jeg blir sint bare å av og skrive det her. Anelse om hva som er galt med meg? Anonymkode: 8bab9...372 Autisme? Anonymkode: 0f59e...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 17. mai 2021 #7 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det ikke fryktelig lite mat? Anonymkode: afdd3...706 Var litt overgang og uvant for meg å ikke spise etter middag. Men nå går det veldig fint og det er tre gode måltider hver dag. Har måttet lære meg på nytt hva som er en normal porsjon med mat. Her er link til tabellene med forskjellig type mat og mengder fra side 8 og utover: https://www.spisdegfri.no/wp-content/uploads/2019/06/Vedlegg_lydbok_SDF_v1.0.pdf Veldig mye god mat en kan lage og koser meg nesten mer med maten nå. For meg har det vært en befrielse at søtsuget forsvant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Litt offtopic, men jeg blir vanvittig provosert og får en ekstrem kamp med meg selv når jeg leser ordene "spise" og "måltid". Har ikke et dårlig forhold til mat, men disse ordene provoserer meg, så til de grader når det blir nevnt. Bare for å legge til enda et ord, er ordet "mellommåltid" ekstremt provoserende, og jeg blir sint bare å av og skrive det her. Anelse om hva som er galt med meg? Anonymkode: 8bab9...372 Kanskje du ikke har så uproblematisk forhold til mat som du tror. Anonymkode: de04e...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg har ikke sjans til å spise tre måltider med frokost-lunsj før 13.00 og så kun middag på kveld. Må ta frokost kl. 14.00, så lunsj og middag senere på ettermiddagen/tidlig kveld. Det er helt ukomplisert. Jeg er ikke sulten på morgenen før 13-14 men oksehungrig mellom 16 og 18.00 Anonymkode: afdd3...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå