Jr.Garcon Skrevet 21. mai 2021 #41 Del Skrevet 21. mai 2021 Bingeline skrev (7 timer siden): Kvifor i all verda er dei som trener kvar dag slitsame for deg? Trolig fordi de jeg kjenner som trener hver dag, alle som en er slitsomme folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 21. mai 2021 #42 Del Skrevet 21. mai 2021 Jr.Garcon skrev (52 minutter siden): Trolig fordi de jeg kjenner som trener hver dag, alle som en er slitsomme folk. Korleis då? Og har det noko med at dei trener å gjere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #43 Del Skrevet 21. mai 2021 Vanligvis 5 ganger i uka, men siden jeg bor i Oslo og idretten min har vært stengt siden oktober blir det kun tre for å minske mest mulig tap av styrke og teknikk. Jeg tenker egt ikke over hvor mye folk trener. Dersom en trener 7 dager i uka pga trivsel er det jo bare positivt, men er det pga tvang eller lav selvverd eller lignende så håper jeg personen får hjelp ❤ Elsker selv å drive med idretten min, og kunne nok gjort det 7 dager i uka, men syns det er deilig å ha to fridager der jeg ikke trenger å planlegge rundt trening 🙂 Anonymkode: 63ee6...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 21. mai 2021 #44 Del Skrevet 21. mai 2021 Bingeline skrev (2 timer siden): Korleis då? Og har det noko med at dei trener å gjere? Slitsomme som i fantastiske og overfladiske. De er intetsigende med null interesser utover kropp/utseende og trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #45 Del Skrevet 21. mai 2021 Jr.Garcon skrev (36 minutter siden): Slitsomme som i fantastiske og overfladiske. De er intetsigende med null interesser utover kropp/utseende og trening. Du har ikke så mye omgang med folk, eller hva? Anonymkode: 20416...fc1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 21. mai 2021 #46 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg trener i en eller annen form 7 dager i uka. Jogger, styrketrening, padler eller raske gåturer. Noen ganger blir det flere økter hver dag. For meg er det livskvalitet. Jeg spiser godt, tar meg en øl og kan fint ligge i gresset og slappe av. Men det å holde meg aktiv er viktig for meg. Hører også på lydbok mens jeg gjør mye av dette, strikker i sofaen om kvelden og omgås venner når det er lov. Det går fint an å trene hver dag og fortsatt ha andre interesser. Jeg er i jobb, har flere barn og alt det innebærer men å trene er noe jeg prioriterer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 21. mai 2021 #47 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har ikke så mye omgang med folk, eller hva? Anonymkode: 20416...fc1 Prøver å holde omgangen med fitness freaks på et minimum ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #48 Del Skrevet 21. mai 2021 Jr.Garcon skrev (3 timer siden): Slitsomme som i fantastiske og overfladiske. De er intetsigende med null interesser utover kropp/utseende og trening. Rar omgangskrets du har. Høres mer ut som bloggere enn normale mennesker som trener. Jr.Garcon skrev (4 minutter siden): Prøver å holde omgangen med fitness freaks på et minimum ja. Men det finnes da mye annen trening enn «fitness freaks», og svært mange trener for prestasjon og moro, ikke for kropp/utseende. På kampsporten bør man ikke være særlig utseendefiksert, siden man til stadighet har massive blåmerker, matburns, blåveiser, verandaleppe, og håret blir slitt i filler. Og ellers har da folkene der helt vanlige interesser og yrker. Hvilke interesser er det du tenker folk som trener 1 av døgnets 24 timer hver dag, ikke kan ha? Anonymkode: e2538...bed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattekusken Skrevet 21. mai 2021 #49 Del Skrevet 21. mai 2021 Heisenberg skrev (1 time siden): Jeg trener i en eller annen form 7 dager i uka. Jogger, styrketrening, padler eller raske gåturer. Noen ganger blir det flere økter hver dag. For meg er det livskvalitet. Jeg spiser godt, tar meg en øl og kan fint ligge i gresset og slappe av. Men det å holde meg aktiv er viktig for meg. Hører også på lydbok mens jeg gjør mye av dette, strikker i sofaen om kvelden og omgås venner når det er lov. Det går fint an å trene hver dag og fortsatt ha andre interesser. Jeg er i jobb, har flere barn og alt det innebærer men å trene er noe jeg prioriterer. Dette er da ikke sant. Jeg som de fleste andre her tilbringer all fritiden min på KG, og det er det ingen tid igjen til trening. Som Arild Haugen sa, man kan kun være kongen på en arena, man kan ikke være kongen på gymmet, og på byen. Personlig har jeg valgt KG som min arena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 21. mai 2021 #50 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rar omgangskrets du har. Høres mer ut som bloggere enn normale mennesker som trener. Men det finnes da mye annen trening enn «fitness freaks», og svært mange trener for prestasjon og moro, ikke for kropp/utseende. På kampsporten bør man ikke være særlig utseendefiksert, siden man til stadighet har massive blåmerker, matburns, blåveiser, verandaleppe, og håret blir slitt i filler. Og ellers har da folkene der helt vanlige interesser og yrker. Hvilke interesser er det du tenker folk som trener 1 av døgnets 24 timer hver dag, ikke kan ha? Anonymkode: e2538...bed Muligens, men min erfaring er at sistnevnte ikke trener 7 dager i uka. Enig i at det blir noe annet med folk som driver med en sport - de er uansett i klart mindretall vs Sats og "mål fettprosenten min" folka. Men 7 dager i uken sportsfolk blir ofte veldig ensporet de også - nok og riktig mat, nok søvn, trene trene trene. Men forståelig hvis de har det som yrke. Endret 21. mai 2021 av Jr.Garcon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #51 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg tenker at folk må få trene så mye de vil. Men jeg vil ikke ha en mann som må trene hver dag. Etter min erfaring er det dårlig familiefar-materiale. Anonymkode: f0de0...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #52 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at folk må få trene så mye de vil. Men jeg vil ikke ha en mann som må trene hver dag. Etter min erfaring er det dårlig familiefar-materiale. Anonymkode: f0de0...437 Helt omvendt. Trening opptar små prosenter av en hel dag. Og daglig trening gir energi og overskudd til familieliv. Av egen erfaring så er det stor forskjell på eksen min som ikke orket å trene og heller ikke orket så mye annet, og samboer nå som trener daglig og som også stiller opp 100%. At partnerens trening gir en selv dårlig samvittighet for at en selv ikke gidder å være aktiv og dermed blir "dårlig familiefar-materiale" er en annen sak. Anonymkode: 59885...2e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #53 Del Skrevet 22. mai 2021 2-5 økter i uka. Tenker ingenting om treningsmengden, men om jeg vet at noen trener hver dag tenker jeg nok at de bør komme seg litt av sosiale medier og roe ned den biten litt. Anonymkode: 98ddd...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 22. mai 2021 #54 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og ellers har da folkene der helt vanlige interesser og yrker. Hvilke interesser er det du tenker folk som trener 1 av døgnets 24 timer hver dag, ikke kan ha? Anonymkode: e2538...bed Dette! Eg meiner, det er då verkeleg berre ein time mindre foran skjerm, liksom! Ein rekk framleis å sjå seriar, nyhende, lese bøker og alt mogleg anna. Det er skjermtida mi som blir redusert når treningstimane tikkar på, og det same gjeld triatlethusbonden også. Elles synest eg faktisk det er utruleg kjekt når folk har ein lidenskap, det er så kult med folk som verkeleg er engasjert i noko! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå