Anonymburker Skrevet 17. mai 2021 #21 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg ser opp til dem og skulle ønske jeg hadde ork til det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #22 Del Skrevet 17. mai 2021 Synes det er imponerende. Selv trener jeg 5 dager og de andre to dagene er det kun litt gåing, sykling eller yoga. Trenger noen dager fri for motivasjonen, men skulle gjerne trent hver dag Anonymkode: f5470...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 17. mai 2021 #23 Del Skrevet 17. mai 2021 Trener hver dag, noen ganger 2 økter for dagen. Tenker ikke noe over hva andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #24 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker de har tvangstanker og bruker trening som selvmedisinering. Eventuelt oppmerksomhetssyk/ lav selvtillit. Eks. de som går fjelltur hver eneste dag, og legger ut selfie «nyyter fjellet, se på meg». Patetisk. Jeg liker beleste mennesker med varierte interesser. Anonymkode: da38b...6fe Man kan da være belest og ha andre interesser i tillegg selv om man trener mye... Anonymkode: f5470...381 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #25 Del Skrevet 17. mai 2021 Trener 3-5 gange i uka, de dagene jeg ikke trener forsøker jeg å få inn aktivitet som gåtur o.l. Jeg tenker ikke så mye om andres trening, og har slutter å sammenligne meg med andre. Men trener man hver dag og holder seg skadefri og uten å bli overtrent, så tenker jeg man er heldig. Anonymkode: f62d5...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 17. mai 2021 #26 Del Skrevet 17. mai 2021 Er i aktivitet hver dag og har vært det i det siste halvannet året. Ikke alle dager jeg TRENER, men hvis jeg ikke trener puls så går jeg alltid minimum 3-7 km pluss en styrkeøkt på en halvtime. Jeg anser det som helt nødvendig for både psyk og fysisk helse når jeg sitter så mye på hjemmekontor som jeg gjør og ikke får så beveget meg så mye naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #27 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker at de som trener 7 ganger i uka bør lese seg opp.... Anonymkode: e3733...f69 Åh? Fortell gjerne! Eller tenker du at trene hver dag = trene nøyaktig samme muskelgrupper like hardt hver dag...? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker de har tvangstanker og bruker trening som selvmedisinering. Eventuelt oppmerksomhetssyk/ lav selvtillit. Eks. de som går fjelltur hver eneste dag, og legger ut selfie «nyyter fjellet, se på meg». Patetisk. Jeg liker beleste mennesker med varierte interesser. Anonymkode: da38b...6fe Er problemet ditt at de trener hver dag, eller at de må dele det i sosiale medier? Det siste er jo dødskleint, enten de deler at de har trent, lest en bok, gått en tur, bakt en kake eller whatever. Men skjønner ikke hvorfor du tenker at trene hver dag = lav selvtillit? Jeg trener ca 10-14 økter i uka. Yoga, kampsport, styrketrening (calisthenics og vekter), og i tillegg rir jeg 4-5 ganger i uka og går tur med hunden hver dag. Men jeg har da mange andre interesser også. Leser, syr, strikker, spiller gitar og piano, synger, skriver, holde på i hagen, jakt... Anonymkode: e2538...bed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #28 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg trener fem dager, har en pausedag, trener fem nye dager osv. Før jeg begynte å trene såpass mye selv, ville jeg nok tenkt at de som trener hver dag er ensporede mennesker, men i og med at jeg føler at jeg har fått en nytt spor uten at det går på bekostning av mine andre spor, må jeg nok innrømme at jeg bare var fordomsfull som f. Anonymkode: 20416...fc1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 19. mai 2021 #29 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg trener tre ganger i uka og det er nok for meg. Jobber som tømrer i tillegg og får mer enn nok fysisk aktivitet. Hva jeg synes om de som trener hver dag? En dag uten trening er en dag uten mening...helt feil. En dag uten trening kan fortsatt gi vel så mye mening! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 19. mai 2021 #30 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Eg trener vel om lag 5 økter i veka, men eg bur saman med ein triatlet som ganske ofte trener to økter om dagen. Eg har i overkant av 400 treningstimar i året. Eg tenkjer ikkje så mykje om dei som trener kvar dag, for meg er det ganske normalt. Viss kampsportklubben eg trener i hadde treningar kvar dag ville eg ha vore på matta så lenge det var nokon andre der eg kunne leike med. Endret 19. mai 2021 av Bingeline Aldri så liten einheitsfeil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #31 Del Skrevet 19. mai 2021 4-5, hadde trent hver dag om jeg ikke hadde hatt 3 barn og full jobb. tenker at de som trener hver dag er heldige som får tid😀 Anonymkode: b9166...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
96er Skrevet 19. mai 2021 #32 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg trener nesten hver dag, men samtidig er jeg også skikkelig sofagris --> som er grunnen til hvorfor jeg velger å sette av 1-2 timer om dagen på treningsstudio. Jeg synes det er supert at folk trener, uansett høyde, vekt, kjønn, religion, bakgrunn! Jeg selv ser ikke trent ut, og mange tror meg ikke engang, fordi jeg veier 85kg og er 170 høy og kvinne (ergo: har høy bmi). Derimot så har jeg jo en del muskler da, og føler meg sterk og fresh. Sliter også psykisk, og trening har vært en av de beste metodene for meg for å deale med det jeg dealer med. Jeg blir faktisk sykt glad når jeg ser nye mennesker på gymmen min, og jeg passer på å smile og si hei til de så de føler seg velkomne, og jeg har fått en skikkelig god venninne nå siste året pga nettopp det! Ingenting negativt for noen med å være på treningssenter❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 19. mai 2021 #33 Del Skrevet 19. mai 2021 Trener 5-6 dager i uka. Tenker ikke noe spesielt om de som trener hver dag - vet bare at jeg MÅ ha minst en hviledag i uka 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mai 2021 #34 Del Skrevet 20. mai 2021 Trener utholdenhet av 1,5 til 2,5 timer tre ganger i uka i snitt. Ellers er jeg såpass i bevegelse at jeg blir andpusten hver dag. Skulle gjerne hatt tid til å trene mer, men andre forpliktelser gir begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #35 Del Skrevet 20. mai 2021 Prøver å gå en tur hver dag, jogger 3 ganger i uken. Om folk som trener hver dag tenker jeg: Heldige de som kan trene hver dag uten å bli skadet! Selv føler jeg ikke kroppen min tåler å jogge hver dag. Anonymkode: 848b0...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #36 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg trente tre ganger i uken men mista motivasjonen fullstendig alle mine venner ble treningsfrelste og nå holder de aldri kjeft om hvor fantastisk trening er. Samtaleevnene blant venner ble kalorier ditt proteiner datt og diett og at alle skulle være supermennesker .... alt jeg vill vare bare å komme i bedre form. Jeg orka ikke mer kjente jeg ble sprø helt ærlig. Anonymkode: e5846...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 20. mai 2021 #37 Del Skrevet 20. mai 2021 Warrior skrev (På 17.5.2021 den 18.26): Nysgjerrig😊 Jeg trener hver dag. En sjelden gang jeg må droppe å trene. Hvis jeg er syk eller på reis. Trente 4-5 dager i uka når jeg var ung. Nå trener jeg 2 dager i uka og går tur 3-4 ganger i uka 🧐 Om de som trener hver dag så tenker jeg Fyyyyf, at de gidder / slitsomme folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #38 Del Skrevet 20. mai 2021 Syns det er så rart at mange snakker ned trening, og ser på folk som trener som noen freaker som har et "tvangsmessig forhold" til det å bevege deg og tror at de er kroppsfikserte og sånn. Jeg har vært eliteutøver, og trener nå 6 ganger i uken. Det er liksom noe jeg bare gjør. Ikke av plikt eller utseende, men fordi det er normalen min å trene, og jeg føler meg bedre når jeg er aktiv. Og de i gjengen min da jeg konkurrerte er noen av de mest nerpå menneskene, ikke opptatt av poste på insta eller vise seg frem. Folk i joggedress som slakket med cola og streaming mellom øktene. Faktisk så er de jeg studerer med nå som ikke trener noe særlig mye mer opptatt av sosiale medier og utseendet. Anonymkode: 59885...2e8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 21. mai 2021 #39 Del Skrevet 21. mai 2021 Jr.Garcon skrev (13 timer siden): Trente 4-5 dager i uka når jeg var ung. Nå trener jeg 2 dager i uka og går tur 3-4 ganger i uka 🧐 Om de som trener hver dag så tenker jeg Fyyyyf, at de gidder / slitsomme folk. Kvifor i all verda er dei som trener kvar dag slitsame for deg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 21. mai 2021 #40 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns det er så rart at mange snakker ned trening, og ser på folk som trener som noen freaker som har et "tvangsmessig forhold" til det å bevege deg og tror at de er kroppsfikserte og sånn. Jeg har vært eliteutøver, og trener nå 6 ganger i uken. Det er liksom noe jeg bare gjør. Ikke av plikt eller utseende, men fordi det er normalen min å trene, og jeg føler meg bedre når jeg er aktiv. Og de i gjengen min da jeg konkurrerte er noen av de mest nerpå menneskene, ikke opptatt av poste på insta eller vise seg frem. Folk i joggedress som slakket med cola og streaming mellom øktene. Faktisk så er de jeg studerer med nå som ikke trener noe særlig mye mer opptatt av sosiale medier og utseendet. Anonymkode: 59885...2e8 Eg er samd i dette. Det er ikkje så lett å kommunisere til folk at ein har glede av å trene heller, eller at det rett og slett er ein lidenskap og noko som gjer ein glad. Om ein ikkje likar å trene, så må det verke litt snålt at nokon så innmari gjerne vil få trene. Eg må seie at eg berre delvis skjønte det sjølv, inntil eg tok opp att kampsport etter 25 års pause. Mannen min er trialet, og trener kvar dag, ofte doble økter. Men eg sleit med å fatte at han ikkje berre kunne stå over ei økt for å dra på ein fest, eller berre å gjere noko anna ein laurdag. Så kom eg attende på matta, og brått skjønte eg greia hans. I haust sa eg til han at det verkeleg har vore rett at "kona di forstår deg ikkje", sjølv om eg verkeleg har vore og er utruleg flink til og opptatt av at det skal vere rom for treninga hans. Eg trente ein del eg også, og det gir meg veldig mykje å springe, til dømes. Men no fekk jo plutseleg han også ei heilt anna forståing av korleis eg har hatt det i alle år, når eg berre ikkje er villig til å droppe ei økt... Eg brenn verkeleg for treninga mi, og eg ville faktisk glatt gått ned i stilling på jobb dersom det var nødvendig for å kunne halde fram å trene! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå