Gå til innhold

Naboens snabb henger ut. Er det stygt av meg å ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

prøvesmake?

Jeg vet at han har sin egen hemmelige pølseoppskrift, og i alle år har jeg hatt lyst til å prøvesmake delikatessen. Naboen holder nå på å lage til en stor porsjon og han har satt pølsene til avkjøling på et stort serveringsbrett i kjøkkenvinduskarmen sin. Tror du han merker det hvis jeg tar en av pølsene som henger og dingler halvveis utenfor serveringsbrettet? Den kunne jo like gjerne ha falt ned på bakken? Vi kan jo si det slik at jeg reddet pølsen? :engel: :sikle:

Anonymkode: 360c4...30d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høflige vil være å spørre først. Hengende snabber er ikke fritt tilgjengelig for alle og enhver. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er garantert ikke den eneste :Knegg:

Anonymkode: ceadb...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Clickbait overskrift og tulleinnlegg.

Snork...

Anonymkode: ca430...234

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Trolleinnlegg?

Anonymkode: ca966...b43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

prøvesmake?

Jeg vet at han har sin egen hemmelige pølseoppskrift, og i alle år har jeg hatt lyst til å prøvesmake delikatessen. Naboen holder nå på å lage til en stor porsjon og han har satt pølsene til avkjøling på et stort serveringsbrett i kjøkkenvinduskarmen sin. Tror du han merker det hvis jeg tar en av pølsene som henger og dingler halvveis utenfor serveringsbrettet? Den kunne jo like gjerne ha falt ned på bakken? Vi kan jo si det slik at jeg reddet pølsen? :engel: :sikle:

Anonymkode: 360c4...30d

Hmmm. Er det snakk om sossiser? De små hvite pølsene. Hmmmm. Det er tricky. Men du kan prøve. Det er veldig vanlig å kalle sossiser for mikro-pølser, fordi de er mikro i størrelsen. Det betyr at de er veldig små og man kan fint svelge dem på et jafs. Og hvis de faller på bakken må du passe på at det ikke er en hund eller katt til stede, for de blir som nevnt spist opp i et eneste lite jafs. Husk å informere ham om at det må være muskat i sossisene, for ellers er det ikke sossiser, men små pølser som vanligvis brukes i matpakken til små barn. Disse er da litt brunere, men barn er anti-rasister, så det går bra. 

Men, er det virkelig normalt at man går over til naboen når de lager mat? Hvis jeg kan lukte at naboen skal ha reke-kveld går jeg ikke til han og lusker rundt, ei heller når han har kjøpt biff til 1000 kr kiloen, selv om det dufter liflig. Men som god nabo titter jeg alltid i kikkehullet i døren for jeg har direkte tilsyn til hans dør. Har en notisbok ved døren hvor jeg krysser av kvaliteten på damebesøkene hans. Hvis det er en rund trultedame pleier han å servere taco, hvis det er en hot dame med rødlakkerte negler og isdronning-attitude vanker det som regel dampede blåskjell. Ved flere anledninger har han nevnt ‘hvite duker’ og viktigheten av å stryke disse hvite dukene. Levende lys er også en gjenganger. 

Uansett, han har mange merkelige rutiner. Men min hobby er da å skrive ned karaktererbe på kvinnene hans. Hvis det går lang tid mellom damebesøkene så hender det at han nøyer seg med en shabby, sjuskete dame, og hun går da før kl. 12, mens de heite, deilige går på morgenkvisten. Ved et par anledninger har jeg sett et par 10-er-damer der, men da er jeg sikker på at han har ringt eskorte-service. Han lurer ikke meg, ass. 

Anonymkode: b4600...4cd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...