Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva dere lærere som har byttet beite jobber som? Jeg er selv lærer,  men etter 7 år i yrket er det nok, ønsker å bytte jobb nå. Denne jobben gjør at jeg nesten ikke får vært tilstede for barnet mitt. Dette skoleåret har vært helt uutholdelig, nå orket jeg ikke mer. 

Anonymkode: 0be09...536

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hva dere lærere som har byttet beite jobber som? Jeg er selv lærer,  men etter 7 år i yrket er det nok, ønsker å bytte jobb nå. Denne jobben gjør at jeg nesten ikke får vært tilstede for barnet mitt. Dette skoleåret har vært helt uutholdelig, nå orket jeg ikke mer. 

Lærer her også og føler på akkurat det samme. Jeg vil heller ha en ordinær jobb fremfor å måtte jobbe 24/7 uten noen gang å komme gjennom bunken. Helt håpløst!

Anonymkode: 95ccc...d34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer og har en kjempekul jobb innen hr. Men jeg måtte ta master i tillegg til lærerutdannelsen. Vanskelig å komme noen vei med "bare" lærer i min bransje hvertfall. Det pleier å være veldig mange søkere på alle stillinger. Men med master er det altså mulig, og jeg har ikke angret en dag for å si det sånn!

Anonymkode: 1773f...da2

AnonymBruker
Skrevet

En lei lærer kan søke på akkurat de samme jobbene som alle andre. Anbefaler å heller forsøke å finne ut hva du liker å gjøre, hva du interesserer deg for, og hvor du eventuelt kan jobbe med noe sånt. Det er lite noen her på KG kan foreslå når man ikke vet noe om vedkommende.

Anonymkode: 18cc9...544

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En lei lærer kan søke på akkurat de samme jobbene som alle andre. Anbefaler å heller forsøke å finne ut hva du liker å gjøre, hva du interesserer deg for, og hvor du eventuelt kan jobbe med noe sånt. Det er lite noen her på KG kan foreslå når man ikke vet noe om vedkommende.

Anonymkode: 18cc9...544