AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Hei. Kort fortalt. Jeg var medlem av en frivillig klubb, hvor jeg satt med ansvar ... noe skjer og det blir en misforståelse, og alvorlige beskyldninger kommer opp. Dette blir oppdaget og beklaget men i styrereferat står det og dessverre er det skrevet som et notat i årsberetning og de oppdaget det i etterkant. Når navnet mitt Googles så kommer dette frem som da har medført at jeg ikke får jobb pga dette. Kan jeg komme noe vei med å få dette anmeldt? de skrev ny årsberetning å sendte ut og sa at man skulle se vekk fra den forrige men den ligger jo ute på nett Anonymkode: d4022...903
Million Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Har du vært i kontakt med Slettmeg.no? Kanskje de kan hjelpe? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei. Kort fortalt. Jeg var medlem av en frivillig klubb, hvor jeg satt med ansvar ... noe skjer og det blir en misforståelse, og alvorlige beskyldninger kommer opp. Dette blir oppdaget og beklaget men i styrereferat står det og dessverre er det skrevet som et notat i årsberetning og de oppdaget det i etterkant. Når navnet mitt Googles så kommer dette frem som da har medført at jeg ikke får jobb pga dette. Kan jeg komme noe vei med å få dette anmeldt? de skrev ny årsberetning å sendte ut og sa at man skulle se vekk fra den forrige men den ligger jo ute på nett Anonymkode: d4022...903 Da må jo klubben for svingende ta å slette dette her ganske asap. Anonymkode: dec23...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Jeg tror dette går under æreskrenkelse. Du burde annmelde dette forholdet. Slikt er ikke greit. Anonymkode: d3377...458 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå