Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart å gå på gymmen nå? Kommer folk til å se rart på meg?

Anonymkode: fb986...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart?

AnonymBruker
Skrevet

Neida. Jeg skal dit selv litt senere i dag. 

Anonymkode: b5d8f...be9

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle det være rart?

Har ikke alle forventinger om at folk i 20-årene er med venner og drikker seg drita?

AnonymBruker
Skrevet

Har treningssentre åpnet? Jeg bor i Follo, kanskje litt annerledes regler her enn resten av Norge?

Anonymkode: 5b06c...226

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har treningssentre åpnet? Jeg bor i Follo, kanskje litt annerledes regler her enn resten av Norge?

Anonymkode: 5b06c...226

Åpent her jeg bor🥳

Skrevet

Åpent her også, men i dag blir det treningsfri. Ikke fordi jeg skal ut og drikke meg drita med venner da :) Men det hadde sikkert vært gøy det også.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet.

Hvis treningssenteret er åpnet er vel det fordi folk skal kunne komme innom og trene? 

Anonymkode: c57b5...c51

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det rart å gå på gymmen nå? Kommer folk til å se rart på meg?

Se rart på deg? Folk er jo på treningsenteret av samme grunn, så da får du jo bare se rart tilbake 

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en jogger nettopp, så ikke rart på ham. Det gjorde ingen andre i nærheten heller 😄 

Anonymkode: 8f770...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Pga 17.Mai mener du? Det er ikke rart. Folk gjør som man vil også på denne dagen 

Anonymkode: 647c9...704

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har ikke alle forventinger om at folk i 20-årene er med venner og drikker seg drita?

Verken jeg eller mine venninner gjorde dette i 20-årene. Enkelte av oss jobbet, de fleste av oss hadde et glass eller to, men ingen av oss syns det er gøy å bli drita. Vi har pleid å bruke det meste av 17. mai med familie, ikke venner :)

Anonymkode: 50917...f04

AnonymBruker
Skrevet

Skal på treningssenteret selv i dag, men da bare for å se rart på de som er der for å trene på 17. Mai. Har ikke tenkt å trene selv, da det blir for dumt på en dag som denne.

Anonymkode: 8e0e2...863

Skrevet

Det er vel egentlig så enkelt som at hvis treningssenteret er åpent, så kan man vel fint dra dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...