Gå til innhold

Svelge teknikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken teknikk bruker du på og svelge ? Noen samler opp underveis , noen svelger unna underveis, noen tar det langt bak i halsen . 
hva gjør du?

Anonymkode: 696cf...7dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke så mye over det, tar det unna når det passer seg sånn.

• Liker 1
Skrevet

Virker som de fleste svelger fortløpende..

Kanskje like greit hvis det kommer en god mengde 

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er hvis du legger deg på rygg, og så lar ham penetrere deg ned i halsen. Da kan han sprute satsen rett ned i magen din, og du slipper å tenke på svelging i det hele tatt. Pluss det er digg!

Anonymkode: 5ebba...5d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sjans til å klare å svelge, bare brekker meg og må spytte det ut igjen...

Anonymkode: 57852...2b8

• Liker 1
Skrevet

Det er vell litt forskjellig fra gang til gang, noen ganger svelger jeg unna litt og litt, noen ganger venter jeg med å svelge unna

• Liker 2
Gjest gummy
Skrevet

Jeg svelger alt etter at han har spruta ferdig. Det synes jeg er lettere enn å ta litt og litt. Men jeg misliker ikke smaken så jeg har ikke noe i mot å ha det i munnen ei stund.

AnonymBruker
Skrevet

Rekker sjelden å svelge etter første sprut før nummer to kommer, så det beste er å vente til jeg merker at det kommer mindre.

Anonymkode: 8c63e...f8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Næh, tar det som det kommer 😅😅😅

Anonymkode: 9f8dd...876

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Næh, tar det som det kommer 😅😅😅

Eller når det går? 😆

AnonymBruker
Skrevet

Svelger ikke, klarer det søren ikke. Lukker tunga opp i ganen når han kommer, og lar det renne ut. Hadde jeg prøvd å svelge hadde jeg bare begynt å brekke meg. Har prøvd, føler virkelig ikke det er en fin avslutning 🤪

Klarer bare ikke den varme konsistensen bak i halsen... Og det kommer fra ei som sjelden har brekningsrefleks når det kommer til dyp moro 😂

Anonymkode: f64a9...8e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (1 time siden):

Eller når det går? 😆

Funker 🤣🤣🤣

Skrevet

Den svelgelyden er jo bare helt nydelig å høre på, så det blir ofte et kyss som takk for at hun svelger. I en heis er det nok en fordel om hun svelger, så sparer man renholderne for mye vasking og svabing av speilene🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svelger det så fort han er ferdig, for hvis jeg skal ha det i munn i en evighet brekker jeg meg ofte 😅 kommer veldig ann på hva han har spist men blir ofte kvalm av smaken 😅

Anonymkode: 00cc0...9bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har som en del av leken at han bestemmer hvor han vil komme, han gir meg beskjed i løpet av akten i form av dirtytalk osv, hvor han beskriver hvordan han vil jeg skal plassere meg rett før han kommer, hvis han vil komme i munnen på meg. 

En del av leken vår er også en regel om at jeg ikke svelger før han gir meg tillatelse, så jeg holder munnen åpen og tunga ut slik at han kan se alt sammen. Hvis noe kom på resten av ansiktet skyver han det inn i munnen på meg før han sier at jeg kan svelge. Så kysser han meg og gir meg den kosen jeg har behov for ☺️

Anonymkode: 748da...e25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det beste er hvis du legger deg på rygg, og så lar ham penetrere deg ned i halsen. Da kan han sprute satsen rett ned i magen din, og du slipper å tenke på svelging i det hele tatt. Pluss det er digg!

Anonymkode: 5ebba...5d5

Støtter faktisk denne, men jeg liker best når de første støtene er dypt i halsen og deretter at han trekker seg bittelitt ut, så de siste rykningene avsluttes i munnen i stedet for halsen. Da får jeg litt av det i munnen også :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Støtter faktisk denne, men jeg liker best når de første støtene er dypt i halsen og deretter at han trekker seg bittelitt ut, så de siste rykningene avsluttes i munnen i stedet for halsen. Da får jeg litt av det i munnen også :)

Nå ja... for oss med overivrig brekningsrefleks, så får man bare spy i munnen av deep throating. Dessverre...

Anonymkode: 577bd...bad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå ja... for oss med overivrig brekningsrefleks, så får man bare spy i munnen av deep throating. Dessverre...

Anonymkode: 577bd...bad

Den kan helt fint trenes opp dersom interessen er der (fra din side altså), men hvis ikke er det jo helt greit å bare akseptere det og jobbe rundt det i stedet :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg bare skal suge så svelger jeg, men gjør det med en gang han kommer. Så slikker jeg alltid vekk det siste på pikken...er som regel like kåt da. Men må ikke ha noe tilbake.

Å ha det i munnen for å vise det frem blir for dumt, ville aldri gjort det.

Men ved samleie så er suginga noe jeg gjør først :) Han må ikke slikke meg da jeg er superklar etter litt suging.

Anonymkode: b1aac...ded

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvilken teknikk bruker du på og svelge ? Noen samler opp underveis , noen svelger unna underveis, noen tar det langt bak i halsen . 
hva gjør du?

Anonymkode: 696cf...7dc

Jeg foretrekker når de tar seg til til å gurgle litt og nyte smaken litt før de svelger. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...