AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har hadde mild til moderat akne før mensen og ønsket å endre på dette. Jeg begynte på microgynon, antibiotika og epiduo for 9 uker siden og huden har blitt verre for hver uke. Da huden forverret stadig forverret seg, byttet jeg fra microgynon til yasminelle i håp om at denne pillen skulle være bedre for huden. Jeg har fortsatt bruken av epiduo. Etter 2,5 uker på yasminelle har huden forverret seg i enda større grad. Jeg er rådvill på om jeg bør slutte med epiduo, da jeg er redd jeg ikke tåler benzolperoksid. Jeg er også redd jeg er en av de få som heller får verre hud av yasminelle. Jeg forstår at hormonene mine nok trenger å stabilisere seg når jeg først har gått noen uker på microgynon og nå noen uker på yasminelle, det er likevel veldig frustrerende og ikke vite hva som er riktig å gjøre mot aknen min. Er det noen som har noen nyttige erfaringer? Er det andre som har opplevd å bli verre før bedre på yasminelle? Anonymkode: 5cf0f...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå