Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg feirer 17.mai med pappa og hans samboer i år. Har aldri gjort det før, men i år måtte jeg fordi mamma må passe mormor som er nyoperert. Fy søren så kjipt det er. De sitter bare foran TVen! Jeg kom i går kveld og hadde gledet meg masse til å ha på meg bunaden min som jeg fikk til konfirmasjonen min. Jeg følte meg skikkelig dum i dag tidlig, når jeg ba samboer til pappa hjelpe meg med bunaden, hun stod da bare i pysjen og så rart på meg. Viste seg at hele gjengen har planer om å sitte i joggebukse i hele dagen og se tv. Barna hennes spiller i kjellerstua. Det er ingenting som minner om 17.mai her! Bordet er ikke pyntet, det er ikke kjøpt inn noe godt og vi skal ha frossenpizza til middag liksom! Jeg er så lei meg! Mamma ville at jeg skulle feire her, men de her feirer jo ikke! Dette er den kjipeste 17.mai noen sinne! Savner mamma! Anonymkode: 009b1...6f4 63
Populært innlegg Værre Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 17. mai 2021 Slik har jeg feiret siste 20 år. Smaken er som baken. For mange er 17 mai kun en deilig fri dag. 70
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Du burde ha avklart på forhånd hvordan faren din og hans kjæreste tenker å feire dagen. Har du mulighet til å dra til moren din og feire det med henne og bestemor? Anonymkode: 5c0a3...3a9 43
Pupperulla Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Huff , det høres nitrist ut! så kjedelig det ble sånn, det blir jo ike feiring som tidligere år, men vi gjør det beste ut av det, pynter oss, pyntet bord og spist frokost sammen . Du burde kanskje avklart på forhånd med de så ikke forventningen ble så høye. Ønsker deg uansett en fin dag. gratulerer med dagen🇳🇴🇳🇴 17
got2go Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Synd dagen ikke ble som du hadde håpet på. Er det noen venninner du kan dra til og feire med? 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Kan du ikke reise hjem til din mor eller til noen venner? Hvor gammel er du? Jeg skjønner godt du er lei deg. Man har jo forventninger. Jeg er og slik som du, men jeg er 35 år😂 For ene forelderen min der feirer de lite høytider. De pyntet ikke til 17 mai, eller jul/nyttår. Kanskje en rød duk og en blomst. De bryr seg liksom ikke. Mens jeg er veldig opptatt av slikt. Men man lærer jo eldre man blir og da jeg forstod at ene forelderen min alltid hadde det slik, da feiret jeg heller hos andre og det har funket godt for meg. Ta på deg bunaden og spaser ut i nabolaget og tenk hvor heldig du er som har bunad og at du neste år feirer med din mor igjen. Jeg forstår det er kjipt, men nå er situasjonen slik og du må bare gjøre det beste ut av det❤️ Anonymkode: 65e5c...6b6 20
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Så kjipt Ts. Det høres ut som det har gått feil i kommunikasjonen et sted. Anonymkode: 95dd3...28d 10
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 Du er vel også ansvarlig for hva det blir ut av dagen, eller? Kanskje du må være litt "på". Anonymkode: 1d884...71f 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 Husk at det sitter tusenvis helt alene da. Du har det ikke så ille. Ta deg sammen. Anonymkode: 1fc0d...019 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk at det sitter tusenvis helt alene da. Du har det ikke så ille. Ta deg sammen. Anonymkode: 1fc0d...019 🙄 Det er lov å bli skuffet, så om det er noen som skal ta seg sammen her så er det du! Anonymkode: c65ef...118 95
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Det er veldig lov å bli litt skuffet. Det er helt normalt å markere dagen på et vis og jeg synes de som faktisk ikke feirer på noen som helst måte burde sagt ifra dersom de fikk besøk. Anonymkode: 74d47...2a8 33
Brunello Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husk at det sitter tusenvis helt alene da. Du har det ikke så ille. Ta deg sammen. Anonymkode: 1fc0d...019 Hvorfor skal hun ta seg sammen? At noen har det dårligere, er ikke et argument for å ikke bli skuffa. Skulle man lagt liste der, ville ingen i Norge kunne ha klaget på noe som helst noen gang. Jeg forstår TS godt. Når faren ber henne til feiring, må hun kunne forvente feiring. 47
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 Hvor gammel er du? Anonymkode: 71d11...2ec 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #15 Skrevet 17. mai 2021 Brunello skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun ta seg sammen? At noen har det dårligere, er ikke et argument for å ikke bli skuffa. Skulle man lagt liste der, ville ingen i Norge kunne ha klaget på noe som helst noen gang. Jeg forstår TS godt. Når faren ber henne til feiring, må hun kunne forvente feiring. Jepp. Det er nemlig der lista skal ligge. Det er for mye klaging over ikke noe. Anonymkode: 1fc0d...019 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #16 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 71d11...2ec Nettopp konfirmert, høres det ut som Anonymkode: 2d481...fba 13
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #17 Skrevet 17. mai 2021 Jøss, du har det bra fælt TS som har familie, mat, varme og tak over hodet. Stakkars liten. Anonymkode: 863f2...f82 9
Honey Dew Skrevet 17. mai 2021 #18 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🙄 Det er lov å bli skuffet, så om det er noen som skal ta seg sammen her så er det du! Anonymkode: c65ef...118 Det er vertskapet som bestemmer. Dette burde ts ha avklart før 17. mai. 11
Svartfugl Skrevet 17. mai 2021 #19 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg feirer 17.mai med pappa og hans samboer i år. Har aldri gjort det før, men i år måtte jeg fordi mamma må passe mormor som er nyoperert. Fy søren så kjipt det er. De sitter bare foran TVen! Jeg kom i går kveld og hadde gledet meg masse til å ha på meg bunaden min som jeg fikk til konfirmasjonen min. Jeg følte meg skikkelig dum i dag tidlig, når jeg ba samboer til pappa hjelpe meg med bunaden, hun stod da bare i pysjen og så rart på meg. Viste seg at hele gjengen har planer om å sitte i joggebukse i hele dagen og se tv. Barna hennes spiller i kjellerstua. Det er ingenting som minner om 17.mai her! Bordet er ikke pyntet, det er ikke kjøpt inn noe godt og vi skal ha frossenpizza til middag liksom! Jeg er så lei meg! Mamma ville at jeg skulle feire her, men de her feirer jo ikke! Dette er den kjipeste 17.mai noen sinne! Savner mamma! Anonymkode: 009b1...6f4 Skjønner at det er kjipt, men tror det er viktig å snakke om forventninger til sånt på forhånd. For noen er 17.mai bare en vanlig dag. Hvis faren din hadde visst at dette var viktig for deg, hadde nok dagen sett litt annerledes ut. Klem! ❤ 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #20 Skrevet 17. mai 2021 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Det er vertskapet som bestemmer. Dette burde ts ha avklart før 17. mai. TS konfirmerte seg nylig... Anonymkode: 281e9...69f 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå