AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg var hos reguleringstannlege, etter avsluttet behandling var jeg hos en vanlig tannlege på vgs. som mente at min behandling hos reguleringstannlegen ikke var tilfredsstillende. Jeg hadde fortsatt de samme problemene med kjeven/tenna som før jeg startet hos reguleringstannlegen. Min far betalte jo for denne reguleringstannlegen nettopp for å få orden i munnen, men det ble det ikke. Hvordan forholde seg til dette? Anonymkode: b61d8...653
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Du må få en ny vurdering hos kjeveortoped, innhente journal fra den kjeveortopeden du gikk hos, gjerne også journalen fra den offentlige tannklinikken der du fikk beskjed om at behandlingen ikke var tilfredsstillende, og kontakte tannlegeforeningens klagenemnd: https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klagemuligheter-etter-tannbehandling/#tannlegeforeningens-klageordning Det er for øvrig ikke sikkert at det den offentlige tannlegen har uttalt, er korrekt. For det første er det uprofesjonelt å kommentere arbeid en annen tannlege har utført uten at man er oppnevnt som sakkyndig, for det andre er ikke vedkommende spesialist i kjeveortopedi, og for det tredje burde h*n ha henvist deg tilbake til kjeveortoped. Anonymkode: 3ac6a...b3d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du må få en ny vurdering hos kjeveortoped, innhente journal fra den kjeveortopeden du gikk hos, gjerne også journalen fra den offentlige tannklinikken der du fikk beskjed om at behandlingen ikke var tilfredsstillende, og kontakte tannlegeforeningens klagenemnd: https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klagemuligheter-etter-tannbehandling/#tannlegeforeningens-klageordning Det er for øvrig ikke sikkert at det den offentlige tannlegen har uttalt, er korrekt. For det første er det uprofesjonelt å kommentere arbeid en annen tannlege har utført uten at man er oppnevnt som sakkyndig, for det andre er ikke vedkommende spesialist i kjeveortopedi, og for det tredje burde h*n ha henvist deg tilbake til kjeveortoped. Anonymkode: 3ac6a...b3d Alle tannlegene jeg drar til kommenterer tilstanden i munnen, jeg merker det også selv, det er ikke alt man må være kjeveortoped for å oppdage. Anonymkode: b61d8...653
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Alle tannlegene jeg drar til kommenterer tilstanden i munnen, jeg merker det også selv, det er ikke alt man må være kjeveortoped for å oppdage. Anonymkode: b61d8...653 Da må du skaffe journaler og kontakte tannlegeforeningens klagenemnd i fylket ditt. Det er lenket til den inni lenken jeg limte inn i forrige innlegg. Anonymkode: 3ac6a...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå