Blue_84 Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Hei jeg er gravid i uke 10. og føler ikke gleder over graviditeten. Jeg ønsker og ha barnet. jeg har tidligere spontanabortert 3 ganger, og det var veldig sårt og komme over, jeg sleit mye med angst etter dette. Jeg har også noen myomer/muskelknuter i livmoren som også komplisere alt. vært på ultralyd i uke 7 og fikk se et bankende hjerte og alt såg fint ut. skal igjen på ultralyd om 2 uker, og tanken min går på om fosteret enda lever. mer det noen andre som kjenner seg igjen i denne situasjonen? har tatt det opp med lege, og hun sier at det er helt normalt ut i fra tidligere erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 HELT FUCKINGS NORMALT. Anonymkode: 25b17...bec 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Helt normalt. Vi prøvde lenge på nr 2 og når jeg endelig ble gravid ble jeg usikker på om i det hele tatt ville ha flere barn. Fremdeles lurer jeg på om det var rett valg, men jeg tipper at det uansett blir bra :)Hadde heller ingen store positive følelser i starten med nr 1, da var jeg mest bekymret og negativ, så for meg alt som kunne gå galt. Men alt gikk helt supert og har verdens herligste unge! Anonymkode: ddd06...9f1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Helt normalt, å vi gikk igjennom ivf. Var vel ikke før 20+ uker jeg ble genuint glad og gledet meg. Måtte liksom kjenne liv en stund. Var også mega dårlig omstarter + store deler av svangerskapet som ikke akkurat hjelper på. Har heller ikke fått helt det instinktet at jeg kunne dødd for det. Anonymkode: a8650...1f8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har aldri gledet meg over graviditeten, selv om jeg kjente på et bånd og en glede over selve babyen jeg HATER å gå gravid, føler meg konstant ukomfortabel, tjukk og fyllesyk. Men jeg har allikevel klart å kjenne en glede over babyen, blitt glad over å kjenne spark og over ultralyder. Så ikke stress; du trenger ikke å glede deg over graviditeten, båndet og gleden over barnet ditt får du allikevel Anonymkode: 88fe4...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): HELT FUCKINGS NORMALT. Anonymkode: 25b17...bec Signerer Anonymkode: 39712...dd2
saltvann Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har aldri spontanabortert, men aldri følt store gleder av magen. Føles uvirkelig. Vanskelig å knytte bånd til det i magen. Da første kom var det helt fantastisk, men fikk fødselsdepresjon etter nr 3. Spent på hvordan det blir med sistemann som kommer til høsten
Amatariel Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Klem til deg Det vil nok bli bedre! Da jeg ble gravid for fjerde gang på ett år, så kjente jeg ingen glede over den positive testen og ukene som fulgte. Enn så høyt barnet var ønsket, så klarte ikke den rasjonelle delen av meg å tenke at det skulle bli et barn ut av det. Så det var kun frykt og redsel som brøt opp til overflaten. Jeg begynte ikke å anerkjenne svangerskapet før midt i uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå