Gå til innhold

Kjæresten overnatter og besøker barnemor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har fått baby og nå skal de overnatte hos hverandre hver helg fordi de bor litt langt fra hverandre. I tillegg drar de og besøker hverandre siden babyen kun er en måned gammel. Hater dette! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: e70e3...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gjøre noe? 

Anonymkode: cfeac...286

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Godta det? Mannen har fått et barn og ønsker å bruke tid med det. I tillegg er han mann nok til å ta vare på den som Nettopp har født 

Anonymkode: fa457...076

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Oi, skal si han har vært travel!

Anonymkode: 7ebce...0c5

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De har fått baby og nå skal de overnatte hos hverandre hver helg fordi de bor litt langt fra hverandre. I tillegg drar de og besøker hverandre siden babyen kun er en måned gammel. Hater dette! Hva skal jeg gjøre?

Hvor lenge var de sammen før det ble slutt mellom de?

Hvor lang tid er gått siden at det ble slutt mellom de?

Hvorfor ble det slutt mellom de?

Det er ikke uvanlig at mennesker finner tilbake til hverandre og blir kjærester igjen etter et brudd.

Hvor lang tid er det siden du ble sammen med kjæresten din?

Anonymkode: 463bc...948

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hater dette! Hva skal jeg gjøre?

Hvorfor hater du dette? Hvorfor skal du gjøre noe?

om du skal gjøre noe som helst, så må det være å jobbe litt med dine egne negative tanker rundt dette.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje du kan bli med?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lite du får gjort noe med. Han vil vel bli kjent med sitt eget barn.

Anonymkode: e40ee...471

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje kjæresten din ikke har tid til å være kjæreste for tiden?

• Liker 11
Gjest Råååsa
Skrevet

Hva har du lyst til å gjøre da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sier litt om IQen din som blir samme med en som nettopp har blitt far.

Anonymkode: 3a990...1ef

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hater du dette pga sjalusi?

Hva du skal gjøre? Gjør det slutt og finn en mann uten barn, dersom dette plager deg mye.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har funnet en mann som tar ansvar for barnet sitt. Takler du ikke at han og mor samarbeider tett så får du slå opp, ikke prøv å ødelegge dette for far. 

Anonymkode: cfeac...286

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

nå skal de overnatte hos hverandre hver helg fordi de bor litt langt fra hverandre. I tillegg drar de og besøker hverandre

Det er umulig å overnatte hos noen uten å reise på besøk.

Internett lurer på hva det er du hater? Og hvorfor? 

Anonymkode: e6970...6ca

• Liker 1
Gjest Råååsa
Skrevet

Dere går jo helt av skaftet her? Ingen her vet jo hvordan dette henger sammen? Bare en tanke; er det meninga dere skal klikke litt kanskje😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du ikke liker det. Men det er tydelig at kjæresten din ønsker å være far for barnet sitt, og den relasjonen kan du ikke gjøre noe med. Du kan enten godta det, og vente tålmodig på at barnet blir stort nok til å komme til dere, eller gjøre det slutt nå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre det slutt med han om du ikke klarer å leve med måten de samarbeider på :) 

Anonymkode: b3c61...ad6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Visste du ikke at han ventet barn da dere ble sammen? Forventet du at han skulle nekte å si egen unge?

Anonymkode: 01222...415

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel egentlig to valg:

1. Akseptere at han tar ansvar for barnet sitt og støtte han

2. Avslutte forholdet

Anonymkode: 7308f...ead

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ingenting... Helt ærlig så det lureste er å droppe fyren og håpe at de finner tilbake til hverandre 

Anonymkode: e223f...341

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...