Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på trampoline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min fikk seg trampoline av sin far for 3 år siden. Den er stor, den største i nabolaget 🙈 Nå synes gutten at det er dårlig sprett i den. Så no skal far kjøpe ny. Jeg mener at den vi har er bra nok. Den nye koster 16 000 kr. Koster virkelig de bra trampoliner så mye?

Jeg og far er uenig om dette med å kjøpe alt gutten vil ha 

Anonymkode: e7a21...2bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte 7-8000 da vi kjøpte ny i fjor. Og den er mer enn bra nok. Barna synes det er bra sprett i den. Det hadde aldri vært aktuelt å bruke 16 000 på trampoline her i hus.

Anonymkode: 45803...220

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi brukte 7-8000 da vi kjøpte ny i fjor. Og den er mer enn bra nok. Barna synes det er bra sprett i den. Det hadde aldri vært aktuelt å bruke 16 000 på trampoline her i hus.

Anonymkode: 45803...220

Akkurat det jeg mener. Far skjemmer bort gutten. Han får alt han vil ha. Dyre ting som regel. Far bor ikke med oss, så er ikke lett å samarbeide når vi er så uenige 

AnonymBruker
Skrevet

Blir bedre sprett jo mer den hoppes på. Om den står ute en vinter og får et tonn snø på blir den aller best. 2000 kr på europris her! 

Anonymkode: 70a71...05d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Akkurat det jeg mener. Far skjemmer bort gutten. Han får alt han vil ha. Dyre ting som regel. Far bor ikke med oss, så er ikke lett å samarbeide når vi er så uenige 

Hvorfor bryr du deg da?om far vil kjøpe til 16 000 er det hans valg 

Anonymkode: 423e2...d74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

8000 brukte vi, hadde vi hatt større hage hadde vi brukt mer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg da?om far vil kjøpe til 16 000 er det hans valg 

Jo hans valg. Men jeg som får en bortskjemt gutt. Han tåler ikke å få nei. Og dette hjelper ikke på 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte nå kosts 14000 håper for all del vi har den i 15 år!!!! 

Anonymkode: a93a0...1af

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje far gjorde likt som en kamerat av meg. Kjøpte den beste og dyreste. Uten å ta hensyn at den var laget for 60kg pluss... ungene får jo ikke noe som helst sprett på den🙈😂

Anonymkode: 16e39...16f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo hans valg. Men jeg som får en bortskjemt gutt. Han tåler ikke å få nei. Og dette hjelper ikke på 

Å så? Du kan fortsatt ikke diktere far

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å så? Du kan fortsatt ikke diktere far

Det spørs jo litt hvilken hage den skal stå i. Noen ganger må man ta avgjørelser som er upopulære hos barna.

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte 10 000 kr for noen år siden. Like god ennå og bråker mindre enn mange andre trampoliner. Vel verdt pengene her. 

Største problemet er vel at du og far ikke har god kommunikasjon? Kan være lurt å ta et møte på familiekontoret. 

Anonymkode: 55126...b6c

AnonymBruker
Skrevet

2000 kr på obs for 4 år siden. Kommer å holde ut denne sesongen også, så slutt.

Anonymkode: 55290...cec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig brukt på FINN, det kan jo være et tips for å få ned prisen. Eller at gutten må betale for halvparten, hvis han nærmer seg myndig alder og kan jobbe?

Anonymkode: 68a20...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Vi betalte 8000,- for 3 år siden. Den er så god som ny fortsatt, og regner med at den vil holde minst et par år til...

Anonymkode: 3c99d...e69

AnonymBruker
Skrevet

0,-

Fikk den gratis av noen bekjente som var drittlei alt bråket i hagen sin :P 

Anonymkode: 0a757...d13

Skrevet

Gratis, brukt eller kjøp til lavere pris hos de store stormarkedskjede.  

AnonymBruker
Skrevet

Vi har North trampoline, kostet rett under 14.000,- Fryktelig mye penger, men det er noe heeeelt annet enn den gamle trampolina til et par tusen fra lekebutikken 😉 Kan ikke sammenlignes. 

Når ungene er små er det nok litt overkill med en så dyr trampoline, men med tenåringer er det noe annet. 

Anonymkode: 596db...30b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har trampoline fra North. Hugser ikke eksakt hva jeg betalte, men over 10 000,-. Begge ungene driver med turn, så ville ha en skikkelig ( ikke knirking og bra sprett).

Anonymkode: 4aabc...258

AnonymBruker
Skrevet

2-3000 kr på Obs for tre år siden. Barna i nabolaget kommer hit for å hoppe med barna våre, for det er nabolagets beste sprett, visstnok. Så pris trenger ikke ha innvirkning på spretten. Men mulig konstruksjonen er bedre på de som er mye dyrere? Sålenge ikke matta er så tjukk/robust at det ødelegger litt for spensten. Jeg tror størrelsen har mye å si for spretten.

Anonymkode: 002a6...c4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...