AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Hadde det vært opp til meg hadde jeg feiret dagen i hagen og kun slappet av. Men her var det stress og kav med bunaden hennes og sølvet. Aldri mer om jeg orker det styret mer, det ødelegger humøret og hele dagen. Dessverre får jeg aldri gjøre som jeg innerst inne ønsker, jeg misunner dere som er alene i dag og kan gjøre som dere vil. 17 mai er ødelagt for meg, det er som en helt vanlig søndag hvor ingenting skjer. Anonymkode: 26ecd...a3f 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Aldri mer bunadsmas og stress. Hadde det vært opp til meg hadde jeg feiret dagen i hagen og kun slappet av. Men her var det stress og kav med bunaden hennes og sølvet. Aldri mer om jeg orker det styret mer, det ødelegger humøret og hele dagen. Dessverre får jeg aldri gjøre som jeg innerst inne ønsker, jeg misunner dere som er alene i dag og kan gjøre som dere vil. 17 mai er ødelagt for meg, det er som en helt vanlig søndag hvor ingenting skjer. Anonymkode: 26ecd...a3f Hvorfor får du aldri gjøre som du innerst inne ønsker? Er det noen som bestemmer over deg? Hun du snakker om, er det din kone? "Aldri mer bunadsmas og stress!", skrev du. Vil det si at du går fra henne før neste 17. mai? Anonymkode: 90c38...1a6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Enig! Jeg liker ikke sånne dager. For man deltar bare fordi alle andre gjør det, for høffelighet. Synes egentlig det bare er noe mas! Slik sett synes jeg det er greit med en pandemi nå. Slipper vi at gatene er fulle av folk som forsøpler og hele pakka. Og man slipper å føle seg sær fordi man velger å sitte hjemme alene. Anonymkode: 3de10...1df 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor får du aldri gjøre som du innerst inne ønsker? Er det noen som bestemmer over deg? Hun du snakker om, er det din kone? "Aldri mer bunadsmas og stress!", skrev du. Vil det si at du går fra henne før neste 17. mai? Anonymkode: 90c38...1a6 Det er datteren min jeg snakker om. Og poenget var at alt ble bare stress og styr i år pga for liten tid. Anonymkode: 26ecd...a3f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er datteren min jeg snakker om. Og poenget var at alt ble bare stress og styr i år pga for liten tid. Anonymkode: 26ecd...a3f Slutt å syt! Det der er et mikroproblem. Du er heldig som har ei datter, og som har noen å feire sånne dager med. 17.mai handler jo om å være sammen med familier og venner, hyggelige sosiale stunder? Litt stress på morningen takler du vel? Sånn er det ofte med døtre, men stresset roer seg jo fort igjen? Selv sitter jeg fortsatt hjemme alene, skal treffe øvrig familie noen timer på ettermiddagen, men syns det er trist å ikke ha noen å feire med fra morningen av, og utover kvelden. Anonymkode: 3d0df...27e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Hvis dere leser i tråden «hva gjorde foreldrene dine riktig? De som hadde en lykkelig barndom», er det flere som nevner høytider og feiringer…. Anonymkode: a5942...3a6
Nuith Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Hvorfor blir det stress 17. mai, er det fordi du har planlagt dårlig? Her gjør vi klare antrekkene minst en uke i forveien, sjekker at alt passer, legger til vask, etc. Har alt klart og samlet på ett sted 16. mai, så da er det bare å kle på seg. Selv med 3 barn under 10 år som skulle inn i finstasen (pluss meg og faren deres) ble det minimalt med stress. Kakene gjorde jeg klare i går ettermiddag, og middagen blir også rester fra i går. Hadde pannekakefrokost, relativt enkelt og raskt å lage til. Etter feiring på skolen så er vi bare hjemme og slapper av, i finstasen og med flaggene oppe. Skikkelig kosedag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå