Gå til innhold

brystenes utseende etter op.

Fremhevede innlegg

Gjest brystoperert
Skrevet

jeg har nylig hatt en brystreduksjon på ene brystet, og et løft på det andre.

i dag ble bandasjen tatt av , slik at jeg fikk se resultatet..

Brystene mine ser ikke ut i måneskinn!!!

en ting er stingene, plasterene og hovenheten, men selve formen på brystene, og da spesiellt det som er redusert, er borte!

så jeg lurer på om andre har opplevd lignende? hvor lang tid tar det eventuellt før de begynner å se "normale" ut?

synes de på sykehuset kunne ha gitt meg en liten advarsel om hva jeg ville komme til å se.. jeg har jo fått helt sjokk :tristbla:

noen som kan trøste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv ikke operert meg, men vurderer å ta silikon så jeg har lest mye om dette. Tror det er helt normalt. Har sett mange bilder og mange ser ikke ok ut før det har gått en 3 mnd tid. Så du kan nok ta det helt med ro. Min venninne har tatt reduksjon og ser kjempefin ut i dag.

Skrevet

Hei!

Jeg fikk gjort en brystreduksjon av begge brystene i april i fjor. Fjernet over 1,8 kg tilsammen. Og til å begynne med så hadde så absolutt ikke brystene den fasongen de har nå. For min del så følte jeg at brystene satt hel oppunder haka (kanskje litt overdrevet.... ;) ) og at de så ut som to, ja hva skal jeg si.... To boller eller ballonger som bare var plassert oppå resten av kroppen. Men fasongen gikk seg mer og mer til og i løpet av en måned eller to så mener jeg å huske at fasongen var mer normal igjen. utrolig hvor fort man glemmer slikt, men jeg vet i allefall at jeg ikke tenkte særlig mer over fasongen i negativ forstand når jeg kunne finne frem igjen sommerklærne mine.

Lykke til!! Dette ordner seg helt sikkert!! Men jeg er enig med deg i at sykehuset så absolutt burde ha informert deg om dette på forhånd. Jo mer man vet på forhånd, desto mindre negative opplevelser underveis.

:klem:

Skrevet

Har vært gjennom det samme for noen år siden, og det tar litt tid før brystene blir "normale" igjen. De har tross alt vært gjennom en omfattende operasjon. De er mørbanket og ømme og det tok faktisk en god stund før mine hadde fått tilbake normal hudfarge og fin fasong. Og jeg var heller ikke klar over hvor ille brystene mine kom til å se ut etter operasjonen. Men som ved alle operasjoner er det jo litt rekonvalesens-tid. Og det er jo en grunn til at man skal bruke bh døgnet rundt i et år etter operasjonen.

Slapp av og ta det med ro. Antakeligvis blir brystene dine helt fine bare de får "satt seg".

Og skulle du bli veldig bekymret kan du jo ta en prat med legen din.

Lykke til!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...