Gå til innhold

Var det galt av meg å unngå henne/velge henne bort som venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei dame som hjemsøker meg litt i tankene noen ganger. Vi er like gamle. Vi møttes gjennom felles venninne og hadde veldig god kjemi. Bare plutselig en dag kom hun bort til meg og spør hvorfor jeg ignorerer henne. Jeg hadde ikke sett henne, men den måte hun kom bort til meg på var veldig ubehagelig. Jeg husker ikke nå hva jeg svarte. Etter dette så sluttet hun å hilse til meg, men jeg så det ikke som noe tap, hadde andre jeg fant mer interessante. Så gikk ikke hun der 2.året og jeg flyttet 3. året så det gikk noen år før vi så hverandre. Men jeg er en dag i hjembyen hennes og hører plutselig noen rope noe fra en bil som kjører forbi, så er det henne. Hun begynner å geipe og jeg synes egentlig alt er ubehagelig. De parkerer der jeg såklart skal passere, de setter seg inne på en bensinstasjon og da sitter hun og lager tegn fra vinduet. Dette var siste gang jeg så henne i virkeligheten, men jeg ser at vi har masse felles venner på face. På en side føler jeg at jeg kanskje var slem som ikke kjempet mer for vennskapet, på en annen side synes jeg hun var grusomt creepy bare. Jeg har sterk mistanke om at hun har psykisk sykdom, men det har jeg også. 

Anonymkode: b16dd...f83

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, man velger selv hvem man vil omgås.

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (44 minutter siden):

Nei, man velger selv hvem man vil omgås.

Ja man gjør det. Men jeg fikk påpekt at det kan slå tilbake om man velger bort noen fordi de ikke var "kule" nok. Jeg valgte henne bort fordi hun hadde creepy oppførsel, men vi kan jo si at det ikke var kult nok på en måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.

Dette mennesker vil du bruke tid på?

At hun følte seg ignorert sier også alt om henne, folk som holder på slik må man holde seg unna. 

Anonymkode: 6a332...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe.

Dette mennesker vil du bruke tid på?

At hun følte seg ignorert sier også alt om henne, folk som holder på slik må man holde seg unna. 

Anonymkode: 6a332...5e6

saken er at vi har mange felles kjente, jeg risikerer å møte henne igjen. Hun kan jo ha forandret seg nå, men hun er en slik person jeg føler anstrengt energi til. Slik at man bare vil la være å møte blikket liksom, for du vet ikke hva hun kan finne på. Om hun sier noe, bare vil glo stygt, eller ta ille opp at jeg ser på henne uten å si hei. 
Virker som folk liker henne da. Men ja, jeg synes det er veldig ekkelt når folk faktisk mener du skal invitere dem med deg over alt.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hva er det å savne? 

Hun hørtes ikke ut som vinner prisen for sympatisk..... 

Anonymkode: 490a7...dc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, hva er det å savne? 

Hun hørtes ikke ut som vinner prisen for sympatisk..... 

Anonymkode: 490a7...dc6

savner henne ikke. Jeg bare ble kritisert av foreldrene mine fordi jeg ikke ville være venn med henne. Men de tok det dit at hun nok ikke var bra nok for meg. 

Skrevet

Nei, jeg hadde gjort det samme.

Høres ut som en ustabil person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...