AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Hei! For noen dager siden var det fylla, og jeg og noen andre festet sammen, kjente ingen av dem fra før nesten. Så begynte jeg og en fyr å kline ligg og sånt, men det skjedde ikke noe mere. Det viste seg at denne gutten var «exen» til en av mine beste venninner, det vil si at de har holdt på. Hun ble sur på meg, og jeg visste ingenting om at de har holdt på. Hva kan jeg si for å unnskylde meg??Føler jeg har gjort noe svært «ulovlig». Anonymkode: df4ab...cc6 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Så de hadde bare holdt på? De var aldri sammen? Tenker hun overdriver noe veldig og i tillegg viste du det ikke, nei du har ingenting å be om unnskyldning for. Du har ikke gjort noe galt.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har aldri skjønt hvordan folk tåler så mye drama i livet sitt. Jeg lot være å henge med store grupper på grunn av sånne problemstillinger som dette. Nei, det blir for slitsomt for meg... Uansett, så høres det ut som om hun har ingenting å klage om. Anonymkode: ceac4...686 1
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei! For noen dager siden var det fylla, og jeg og noen andre festet sammen, kjente ingen av dem fra før nesten. Så begynte jeg og en fyr å kline ligg og sånt, men det skjedde ikke noe mere. Det viste seg at denne gutten var «exen» til en av mine beste venninner, det vil si at de har holdt på. Hun ble sur på meg, og jeg visste ingenting om at de har holdt på. Hva kan jeg si for å unnskylde meg??Føler jeg har gjort noe svært «ulovlig». Anonymkode: df4ab...cc6 Du trenger ikke å unnskylde når du ikke en gang visste om at de hadde hatt en greie sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Catalina Culès skrev (25 minutter siden): Så de hadde bare holdt på? De var aldri sammen? Tenker hun overdriver noe veldig og i tillegg viste du det ikke, nei du har ingenting å be om unnskyldning for. Du har ikke gjort noe galt. Men jeg vil ikke at hun skal være irritert pga dette. Om jeg må si unnskyld selv om jeg egentlig ikke har gjort noe galt så gjør jeg det for å redde vennskapet Anonymkode: df4ab...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå