AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Mine besteforeldre, men er mer som foreldre har en bobil. Det er en gammel ikke svine dyr bobil, jeg tenkte jeg skulle spørre om og kunne låne den et par dager bare til nabo byen så vi kunne være på camping med fars familie. De skal være der i 2mnd, så jeg kan fint legge opp til og låne den når de jobber og ikke bruker den. Men fikk tvert om nei. Vi er en familie, så de vet godt at det blir bare et lite oppholdssted og ikke noe fyll og tull. Er jeg kjip som syntes det er litt teit at vi ikke kan låne den noen dager? Jeg har selvfølgelig full forståelse for at den er dem sin, og de står helt fritt til og velge om den kan lånes bort eller ikke. Anonymkode: d784c...5ff
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Kanskje de har bestemt seg for å si nei til alle, rett og slett fordi mange har spurt eller kan komme til å spørre? Enklere å si konsekvent nei enn å si ja til noen og nei til andre. Anonymkode: aafb4...4b6 5
Kattugla Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Jeg skjønner at du er skuffet. Kanskje de er redd for å bli nedrent med spørsmål om å låne bobilen bort, hvis de først sier ja til noen. Once you break the seal og alt det der... 1
Cata Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Du har selvfølgelig rett til å være skuffet, men som du selv sier: det er deres bil og deres avgjørelse. Jeg ville også vært skeptisk til å låne bort noe såpass stort og dyrt. Uhell kan skje. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje de har bestemt seg for å si nei til alle, rett og slett fordi mange har spurt eller kan komme til å spørre? Enklere å si konsekvent nei enn å si ja til noen og nei til andre. Anonymkode: aafb4...4b6 Kattugla skrev (33 minutter siden): Jeg skjønner at du er skuffet. Kanskje de er redd for å bli nedrent med spørsmål om å låne bobilen bort, hvis de først sier ja til noen. Once you break the seal og alt det der... Jeg er mer eller mindre eneste barnebarn de andre er fraværende, moren min er narkoman derfor jeg har bodd hos de, så hun kunne uansett ikke lånt. Og da sitter vi igjen med tante som om jeg ikke husker feil lånte den for flere år siden til festival, men spør sjeldent 😅 Anonymkode: d784c...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Kan jo skjønne du er skuffet, men det er ikke sikkert de rett forsikring slik at du kan låne den. Anonymkode: 20757...e2d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jo skjønne du er skuffet, men det er ikke sikkert de rett forsikring slik at du kan låne den. Anonymkode: 20757...e2d Ingen problem å ordne forsikringen. Vi har ordnet på motorsykkelen, slik at samboeren til datteren vår kan øvelsekjøre på den. Betaler ca 100 kr mer i året. Anonymkode: 49ff8...104
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Har du spurt dem hvorfor de ikke vil låne den bort? Kanskje de har en god grunn som du ikke har tenkt på. Anonymkode: 47aa1...cf1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 Du får leie deg en bobil når de ikke vil låne den bort. Det kan være flere grunner til at de ikke vil det. Anonymkode: d69e8...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du spurt dem hvorfor de ikke vil låne den bort? Kanskje de har en god grunn som du ikke har tenkt på. Anonymkode: 47aa1...cf1 Jeg synes ikke ts skal spørre om en begrunnelse. De har sagt nei, og det får ts bare akseptere. Vi har selv campingvogn som bare er etpar år gammel, og den låner ikke vi bort. Kunne strekt oss til barna. Men vognen vår er nesten aldri ledig da vi bruker den mye selv. Hva med å leie ts? Eller telte. I fjor var det mange familier som teltet. Teltene idag har jo blitt så fine, og med stor bil så får man med seg ganske mye med på tur. Anonymkode: fb60b...dc3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå