AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Tror dere det blir mulig å dra til København i sommer, uten karantener ....? Anonymkode: a3fa0...471
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Vi har nær familie i Danmark, i Københavnsområdet. Vi planlegger norgesferie i år selv om vi ikke har sett besteforeldre på ett år. Svaret er altså nei, det tror jeg ikke. Og jeg orker ikke håpe på det heller. Anonymkode: bf535...d42
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Regjeringen viderefører streng grensekontroll til 10. november 2021. Regjeringen vil også videreføre ordningen med karantenehotell for innreise til Norge og beredskapen på callsenteret for innreiseregistrering i samme periode. Slik som jeg har forstått det, må meste parten av befolkningen i Norge være vaksinert før karanteneordningen opphører. Jeg ville spart den turen eller kalkulert inn karantene Anonymkode: 83df5...93a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Jeg har tro på at vi kommer oss til Danmark uten karantene, andre veien sitter kanskje lengre inne da Norge alltid må være "best" i klassen. Men hørtes ut på både Helsedirektoratet og FHI som om de vil anbefale Norge å legge seg tett opp til EUs regelverk når det åpnes opp. Anonymkode: 054c1...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå