AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Tips? Skal ha med ei gulrotkake idag....og har ingen sprøytepose. Hvordan få den ekstra fin uten? Anonymkode: 9eb3a...70e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Om kremen har passe tykk konsistens så er det lett å få en fin kake ved hjelp ev en skje.Ta en vanlig matskje og «dra+halvsnurr» over hele kaken. Var kanskje ikke så godt forklart....🙈 Anonymkode: ece1d...b64
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om kremen har passe tykk konsistens så er det lett å få en fin kake ved hjelp ev en skje.Ta en vanlig matskje og «dra+halvsnurr» over hele kaken. Var kanskje ikke så godt forklart....🙈 Anonymkode: ece1d...b64 Joda tror jeg skjønte ts Anonymkode: 9eb3a...70e
Adara Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Har du ingen poser? Du kan vel bare bruke vanlig pose og klippe hull i den? 1
mamma til gogutta Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Jeg pleier bare å smøre utover og lage mønster med gaffel. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Adara skrev (3 minutter siden): Har du ingen poser? Du kan vel bare bruke vanlig pose og klippe hull i den? og lage hva? Anonymkode: 9eb3a...70e 1
Adara Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): og lage hva? Anonymkode: 9eb3a...70e Sånn sprøytepose? Eller misforstod jeg 🤭 1
_popcorn_ Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Jeg pleier lage rutet mønster med en gaffel, og så ha revet sjokolade over, da skjuler man eventuelle skjønnhetsfeil 😄 Og pynter med enten større sjokoladebiter langs kanten, eller nøtter Grovrevet mandler er også nydelig å strø over 1
applestories Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 Bruker aldri sprøyteposer, det er flashback til familieselskaper med uendelige mengder bløtkaker og gamle folk, og alle forberedelsene som måtte gjøres i forkant 😬 Gulrotkake er nok den kaken jeg lager oftest, og smører bare kremen utover med en kniv. Liker ikke at det skal være helt slett, så det blir litt rukker som mykner når kremen setter seg litt. Funker ihvertfall fint med ostekrem av Philadelphia, melis, smør og vaniljesukker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå