Gå til innhold

Forvirret av el-test..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk min siste positive el test for tre dager siden, og negativ test siden. 
så tok jeg i dag, og får disse to(tatt på samme urin)... tar vanligvis ikke to om gangen, men siden den første var så og si positiv, skjønte jeg ingenting. Og så tok jeg test 1 litt lenger ned i uringlasset enn «Max-sign», så tenkte kanskje det var derfor, slik at den ble falsk positiv. Kan det stemme? For det er jo ganske stor forskjell på disse. Den øverste er jo da tatt forsiktig, altså, at urinoverflaten ikke gikk over «Max»...

6896BC10-F016-41E3-9731-64446647250B.jpeg

Anonymkode: e4fdb...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk min siste positive el test for tre dager siden, og negativ test siden. 
så tok jeg i dag, og får disse to(tatt på samme urin)... tar vanligvis ikke to om gangen, men siden den første var så og si positiv, skjønte jeg ingenting. Og så tok jeg test 1 litt lenger ned i uringlasset enn «Max-sign», så tenkte kanskje det var derfor, slik at den ble falsk positiv. Kan det stemme? For det er jo ganske stor forskjell på disse. Den øverste er jo da tatt forsiktig, altså, at urinoverflaten ikke gikk over «Max»...

6896BC10-F016-41E3-9731-64446647250B.jpeg

Ja, du må ikke overskride Max-grensen, da kan du få feil resultat. Du burde også snu testene dine, nå ligger de feil vei. Hvis du var positiv for noen dager siden så er det nok slik at den øverste er riktig, altså negativ.

Anonymkode: 27ade...cce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, du må ikke overskride Max-grensen, da kan du få feil resultat. Du burde også snu testene dine, nå ligger de feil vei. Hvis du var positiv for noen dager siden så er det nok slik at den øverste er riktig, altså negativ.

Anonymkode: 27ade...cce

Hvorfor MÅ jeg snu testene mine? Så lenge testene ligger på et flatt underlag spiller det vel ingen rolle om den peker ene eller andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor MÅ jeg snu testene mine? Så lenge testene ligger på et flatt underlag spiller det vel ingen rolle om den peker ene eller andre veien?

Hun skrev ikke du MÅ, men burde. Det er fordi det er litt irriterende/slitsomt å tolke andres tester som ligger feil vei.

Anonymkode: b5d54...b82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...