Gå til innhold

Flotte og struttende idrettsgutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere enn meg som synes det er flott å si friidrett på tv?Skikkelig deilig er de, disse glinsende og bulende atletene. Tror ikke de bruker truse, nei :ler:

Så forresten noen av dere Thor Hushovd på seierspallen i forrige uke? :sjarmor: Så ut som den var skikkelig stiv. Et flott syn var det. :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart en må nyte synet av flotte mannfolk!

Skrevet

ja, det er flott å se noen tar vare på kroppen sin så ikke fedmen tar dem :)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Husket denne tråden som jeg startet ifjor da jeg så bilde av Hushovd i dag. Og snart begynner visstnok EM i friidrett. Nam nam

Gjest Gjesta
Skrevet
Husket denne tråden som jeg startet ifjor da jeg så bilde av Hushovd i dag. Og snart begynner visstnok EM i friidrett. Nam nam

Ja, det er herlig. Jeg gleder meg spesielt til kulestøt for kvinner, mer mannlig kjønnshormon finner du ikke i noen idrettsgren på denne siden av NOKAS-raning.

Skrevet

Bulgarske kulestøtere er ikke det de engang var, heldigvis...

Skrevet
Lurer på om det er flere enn meg som synes det er flott å si friidrett på tv?Skikkelig deilig er de, disse glinsende og bulende atletene. Tror ikke de bruker truse, nei :ler:

Så forresten noen av dere Thor Hushovd på seierspallen i forrige uke?  :sjarmor: Så ut som den var skikkelig stiv. Et flott syn var det. :sminkedokke:

Det er vår job å si sånt om dere, så hold kjeft!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg hadde ikke sittet lenge i ro foran tvèn for å se på det nei :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...