AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg pleier å arve min søsters jeans. Alltid gjort det. De er så stramme på meg, men liker looken og blitt så vandt til å overta og gå i hennes jeans. Men for litt siden hørte jeg noen i en gjeng lo litt å så på meg. Spurte kameraten min og han sa det nok var for mine stramme jeans. Aldri hørt det før, kameraten min sa jeg skulle bare drite i det å kjøre min stil. Han sa det er kult og teit å endre min look bare for noen idioter som må le av andre. Hva ville dere gjort og tenkt? Gutt 19, snart 20. Anonymkode: a6d4e...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Fetisjer hører hjemme på seksualforumet. Anonymkode: 72fc4...9b2 31
Adara Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Mange gutter som bruker skinny jeans, hvis du liker det så kjør på. Mange folk misliker folk som ikke gjør det alle andre gjør, og ler av det. Men lurer på om jeg hørte et sted man kan bli steril av for trange bukser, men ikke ta meg på ordet det kan være tull. Lev og la leve 🥰 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fetisjer hører hjemme på seksualforumet. Anonymkode: 72fc4...9b2 Føler ikke det er en fetish, mer en look som er meg. Anonymkode: a6d4e...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Kniv & gaffel skrev (43 minutter siden): Var jeansen åletrang på deg? Buksene er stramme på, ser du «ler». Er det fordi jeg går i stramme jeans som jenter går i? Anonymkode: a6d4e...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 Archer skrev (43 minutter siden): Du er mann men går i dameklær? Ja, forsåvidt riktig, men ikke veldig typiske dame jeans, men stram look Anonymkode: a6d4e...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 Adara skrev (40 minutter siden): Mange gutter som bruker skinny jeans, hvis du liker det så kjør på. Mange folk misliker folk som ikke gjør det alle andre gjør, og ler av det. Men lurer på om jeg hørte et sted man kan bli steril av for trange bukser, men ikke ta meg på ordet det kan være tull. Lev og la leve 🥰 Jeg vet, flere gjør det blant mine venner. For meg blir der litt sånn jeg lurer på, de er ekstra stramme på og brukt av jenter. Kan det være derfor de reagerte? Ikke lyst til å endre stil eller skifte ut mine jeans. Liker den stramme og slitte looken og liker modellene. Har ikke hørt noe om steril, men buksene er stretch og ikke vonde i skrittet. Anonymkode: a6d4e...dc0
Hotwife Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 Om man kjører sin egen stil, så må man regne med litt latter å peking, desverre. Men husk at det er de som er teite, ikke du. 2
John McClane Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier å arve min søsters jeans. Alltid gjort det. De er så stramme på meg, men liker looken og blitt så vandt til å overta og gå i hennes jeans. Men for litt siden hørte jeg noen i en gjeng lo litt å så på meg. Spurte kameraten min og han sa det nok var for mine stramme jeans. Aldri hørt det før, kameraten min sa jeg skulle bare drite i det å kjøre min stil. Han sa det er kult og teit å endre min look bare for noen idioter som må le av andre. Hva ville dere gjort og tenkt? Gutt 19, snart 20. Anonymkode: a6d4e...dc0 Det er du som skal like buksene, ikke andre. Legg inn bilde slik at vi kan se deg, da skal vi si hva vi mener. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Om du liker det, kjør på:) Det er alltids noen som blir å kritisere klesstilen til noen, uansett hva det innebærer. Hadde en venn som også brukte stramme jeans og om noen kritiserte ham direkte så spurte han om de følte seg truet av den svære kuken hans han tilbydde en å ta han bakfra(kompisen min var bifil). Anonymkode: cb7ce...078
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om du liker det, kjør på:) Det er alltids noen som blir å kritisere klesstilen til noen, uansett hva det innebærer. Hadde en venn som også brukte stramme jeans og om noen kritiserte ham direkte så spurte han om de følte seg truet av den svære kuken hans han tilbydde en å ta han bakfra(kompisen min var bifil). Anonymkode: cb7ce...078 Anonymkode: a6d4e...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 John McClane skrev (24 minutter siden): Det er du som skal like buksene, ikke andre. Legg inn bilde slik at vi kan se deg, da skal vi si hva vi mener. La bilder inn på feil profil, men her er en av buksene. Anonymkode: a6d4e...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #15 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, forsåvidt riktig, men ikke veldig typiske dame jeans, men stram look Anonymkode: a6d4e...dc0 Veldig viktig å få fram dette med stram look, ja. Som sagt, dette er ikke et fetisjforum. Mange menn på kg som «misforstår» der. Anonymkode: 72fc4...9b2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #16 Skrevet 17. mai 2021 Skjønner egentlig ikke hvorfor kameraten din i det hele tatt sa at det var det de lo av. Hvorfor er det så åpenbart? Ja, det er stramme bukser, litt for stramme for min smak, men ser ikke på det ovenfor som noe å le av i en gruppe. Med mindre du har en sånn skikkelig boner eller noe sånt da. Anonymkode: d500f...a71
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #17 Skrevet 17. mai 2021 Nå er det på tide å legge ned det forbannede runkeforumet her. Anonymkode: d1d15...ad3 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #18 Skrevet 17. mai 2021 Mange menn kjøper jentejeans. Kjæresten min bruker mine av og til, han fikk til og med komplimenter av det fra en annen mann, og eksen til søsteren min kjøper bare jegging janes fra cubus. Ikke glem at det var justin bieber som startet det hele da. Mange kjendiser som gjør det samme! Om du vil kjøre på den «looken» så er det stilig med oversized overdel (tskjorte/genser) samt sneakers. Anonymkode: ac0c4...4dd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 12.43): Mange menn kjøper jentejeans. Kjæresten min bruker mine av og til, han fikk til og med komplimenter av det fra en annen mann, og eksen til søsteren min kjøper bare jegging janes fra cubus. Ikke glem at det var justin bieber som startet det hele da. Mange kjendiser som gjør det samme! Om du vil kjøre på den «looken» så er det stilig med oversized overdel (tskjorte/genser) samt sneakers. Anonymkode: ac0c4...4dd Jeg vet, fint å se at flere også gjør det samme. Yes ofte kjendiser som setter trendene. Anonymkode: a6d4e...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 12.36): Nå er det på tide å legge ned det forbannede runkeforumet her. Anonymkode: d1d15...ad3 Nope, ingen sånn tråd dette Anonymkode: a6d4e...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå