AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg hadde sex med mann for første gang i helgen, er mann selv. Ser på meg som hetero. Fikk analsex og orgasme, det ble flere orgasmer, det har aldri skjedd meg tidligere. Å Gud for noen sjuke orgasmer jeg fikk, følte min siste time skulle kommet. Aldri kommet så voldsomt og hardt noen gang. plutselig føler jeg med litt skremsel, er jeg kanskje ikke hetero allikevel ? Føler jo jeg tenner på damer, men denne sexen og de eksplosive orgasmene, de vil jeg ha igjen. Mann 20 Anonymkode: a3131...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Så godt for deg da! Trenger du putte deg selv i bås nå da? Du er 20, og har masse tid til å utforske og finne deg selv. Kos deg! Anonymkode: 02181...750 12
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Jeg tror du vet godt selv om din primære romantiske og/eller seksuelle tiltrekning er mot menn eller damer. Jeg definerer meg selv som hetero også, men skal ikke utelukke at jeg under de rette omstendigheter kunne hatt sex med en mann. Når det gjelder analsex er det fullt mulig å oppleve det med en kvinne også. Finnes masse leketøy der ute! Mange kvinner liker å gjøre dette for partneren sin. Anonymkode: 74dc3...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så godt for deg da! Trenger du putte deg selv i bås nå da? Du er 20, og har masse tid til å utforske og finne deg selv. Kos deg! Anonymkode: 02181...750 Åh, takk. Ja det var til nå den deiligste sexen jeg har hatt. Har ikke hatt så mange enda, men dette var den sjukeste og diggeste opplevelsen. Hårene reiste seg på kroppen min og fikk gåsehud over hele kroppen hver gang orgasmen kom. Aldri opplevd det sånn og bare må ha det igjen. Kanskje ikke noe å være redd for? Anonymkode: a3131...1b6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Menemen skrev (1 minutt siden): Er det så farlig å være homofil, da? Nei er ikke farlig, men føler jo jeg tiltrekkes av damer. Det var litt tilfeldig i helgen, med en eldre kamerat, som var keen og ville prøve og sa det var superdigg. Er singel og tenkte shit au, la oss gjøre det. Han var utholdende og holdt på lenge, det endte med flere heftige orgasmer på meg. Har aldri har opplevd noe lignende tidligere, hverken med damer eller alene. Hele kroppen gikk nærmest på en måte av hengslene da orgasmene kom. Føltes på en måte inni kroppen. Sorry for mye tekst, fortsatt overveldet av følelsen det ga meg. Anonymkode: a3131...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror du vet godt selv om din primære romantiske og/eller seksuelle tiltrekning er mot menn eller damer. Jeg definerer meg selv som hetero også, men skal ikke utelukke at jeg under de rette omstendigheter kunne hatt sex med en mann. Når det gjelder analsex er det fullt mulig å oppleve det med en kvinne også. Finnes masse leketøy der ute! Mange kvinner liker å gjøre dette for partneren sin. Anonymkode: 74dc3...4a2 Jo, gjør det, trodde jeg var helt sikker, men nå ble jeg mer usikker ass etter denne opplevelsen. Kanskje vi har litt samme greia, jeg lot meg jo friste til sex med han. Har ikke så mye erfaring og ingen av damene har invitert til analsex. Vet ikke hvor vanlig det er. Har lest etterpå at menn får eller kan få voldsomme orgasmer av analsex. Følte neg helt satt ut og emosjonelt i en tilstand jeg ikke har følt på før. Jeg vet at jeg kommer til å ha sex med menn igjen. Anonymkode: a3131...1b6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo, gjør det, trodde jeg var helt sikker, men nå ble jeg mer usikker ass etter denne opplevelsen. Kanskje vi har litt samme greia, jeg lot meg jo friste til sex med han. Har ikke så mye erfaring og ingen av damene har invitert til analsex. Vet ikke hvor vanlig det er. Har lest etterpå at menn får eller kan få voldsomme orgasmer av analsex. Følte neg helt satt ut og emosjonelt i en tilstand jeg ikke har følt på før. Jeg vet at jeg kommer til å ha sex med menn igjen. Anonymkode: a3131...1b6 Go for it! Kjenner egentlig at jeg er litt misunnelig Kunne også tenke meg å prøve sex med en mann, men har per i dag ikke møtt en mann jeg har følt meg seksuelt tiltrukket av. Anonymkode: 74dc3...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Go for it! Kjenner egentlig at jeg er litt misunnelig Kunne også tenke meg å prøve sex med en mann, men har per i dag ikke møtt en mann jeg har følt meg seksuelt tiltrukket av. Anonymkode: 74dc3...4a2 Taaakk😊 Jeg og han, min kamerat kommer til å ha sex igjen. Han hadde veldig bra sex og lagde masse lyd og fikk 2 orgasmer inni meg. Vi trener begge, er slanke og har ganske ok kropper. Hadde nok ikke funka ellers. Noe med interesser også, vi er begge opptatt av trening. Det var sånn vårt vennskap startet. Anonymkode: a3131...1b6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 Husk at det finnes strap on som damer kan bruke på deg evt etter hun har kommet en gang. Å bruke det på deg gir henne lite nytelse annet enn å se deg nyte, så om du evt ydmykt hadde spurt henne om å prøve det på deg etter at hun har kommet i mål, så kunne jo det vært vinn vinn? 🤩 Anonymkode: b0be6...dfd
Gjest Elder Millennial Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 Jeg er biseksuell, men det er ikke 50/50 mellom menn og kvinner for min del. Tenner nok likt på begge, men foretrekker å være med en mann i langvarige forhold. Det er spennende å prøve nye ting, ikke heng deg så opp i merkelapper, men kos deg med å utforske hva du liker.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Du kan jo være biseksuell eller bifil. Ikke noe stress det. Anonymkode: 44c72...b15
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 Elder Millennial skrev (1 time siden): Jeg er biseksuell, men det er ikke 50/50 mellom menn og kvinner for min del. Tenner nok likt på begge, men foretrekker å være med en mann i langvarige forhold. Det er spennende å prøve nye ting, ikke heng deg så opp i merkelapper, men kos deg med å utforske hva du liker. Taaakk for svar, mer vanlig enn jeg trodde. Sant, er meg selv som til sist bestemmer hva jeg velger. Nå er det deilig å prøve ut dette. Men kan en bli homofil eller bifil, eller er enn det fra fødselen. Mener kan min nytelse og mine så intense orgasmer med en mann, gjøre meg homofil eller bifil? Anonymkode: a3131...1b6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at det finnes strap on som damer kan bruke på deg evt etter hun har kommet en gang. Å bruke det på deg gir henne lite nytelse annet enn å se deg nyte, så om du evt ydmykt hadde spurt henne om å prøve det på deg etter at hun har kommet i mål, så kunne jo det vært vinn vinn? 🤩 Anonymkode: b0be6...dfd Kanskje det kan prøves, men jeg må finne dame som vil gjøre det med meg. Anonymkode: a3131...1b6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #15 Skrevet 17. mai 2021 Mannesex og homofili som ett og samme tema er sååå 1980! Det er hva du føler du er, som teller for deg. Båssetting er det siste du trenger å tenke på. Det er enorm forskjell på å like sex med samme kjønn og å inngå et forhold til og leve med samme kjønn. Anonymkode: e3f7e...ab5 1
Jdz Skrevet 17. mai 2021 #16 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje det kan prøves, men jeg må finne dame som vil gjøre det med meg. Anonymkode: a3131...1b6 Jeg tror ikke det så vanskelig. Det har ikke vært noe problem i forhold jeg har vært i i alle fall. Eksen ville ikke bruke strap-on, men var mer enn åpen for å bruke andre leketøy. Hun jeg er sammen med nå er imidlertid gira på å prøve strap-on, så får vi se etterhvert om det er noe for meg
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #17 Skrevet 17. mai 2021 Kos deg med den sexen du vil, det puttet deg ikke i noen bås, ikke la noen definere deg. Bare beskytt deg. Anonymkode: 56b6a...913 1
SlemUlv Skrevet 17. mai 2021 #18 Skrevet 17. mai 2021 Sexualitet er flytende, man utvikler seg etterhver som man opplever nye ting. Man kan fint være heterofil, men bisexuel. 😃 Mange er det. De som ikke vil identifiserer seg selv som bisexuelle, er gjerne menn som har sex med menn 😛
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2021 #19 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men kan en bli homofil eller bifil, eller er enn det fra fødselen. Mener kan min nytelse og mine så intense orgasmer med en mann, gjøre meg homofil eller bifil? Så bra at du har fått en fin seksuell opplevelse! Jeg tror mange har en flytende seksualitet. Selv har jeg blitt seksuelt interessert i menn etter at jeg ble 40, og har hatt flere deilige opplevelser. Heldigvis har jeg en åpen kvinnelig kjæreste. Jeg har aldri forelsket meg i annet enn kvinner. Jeg nyter at jeg fremdeles er i seksuell utvikling som middeleladrende og bryr meg ikke om å sette merkelapper på meg selv. Jeg tenker at det er bare å nyte!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 Alterego666 skrev (På 17.5.2021 den 13.12): Så bra at du har fått en fin seksuell opplevelse! Jeg tror mange har en flytende seksualitet. Selv har jeg blitt seksuelt interessert i menn etter at jeg ble 40, og har hatt flere deilige opplevelser. Heldigvis har jeg en åpen kvinnelig kjæreste. Jeg har aldri forelsket meg i annet enn kvinner. Jeg nyter at jeg fremdeles er i seksuell utvikling som middeleladrende og bryr meg ikke om å sette merkelapper på meg selv. Jeg tenker at det er bare å nyte! Takk, det har vært så deilig å slippe seg løs. Se andre også gjør det. Orgasmene er de sjukeste og veldig lange Anonymkode: a3131...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå