Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen, alle sammen! Håper du får en fantastisk dag uansett hva du velger å gjøre i dag❤️ Jeg skal på champagne frokost hos ei venninne og vi blir bare tre sammen! Det blir kjempe koselig. Ikke planlagt hva som skjer utover dagen, men vi skal nok bare drikke, feste sammen og kanskje grille utover dagen bare oss tre. 
Hva skal du i dag? ❤️🤍💙

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gratulerer med dagen! :) Her blir det familiebrunsj med litt besøk av familie vi ikke har møtt på lenge! Barna sto opp tidlig og vi er allerede i gang med matlagingen 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen kg-brukere 😄 🇳🇴❤️Hipp hipp hurra! Jeg skal følge med på 17.mai sendinger på tv og kose meg hjemme noen timer så blir det familiebesøk etterpå! Ha en strålende 17.mai folkens ❤️🤍💙

Anonymkode: ef726...40c

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen! Vi skal ha frokost her hos oss kl 11. kommer en del gjester. Ligger fortsatt i senga, men må opp å dusje snart. Forhåpentligvis er det meste gjort, så det ikke blir så mye stress før folket kommer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen. 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Her blir det en rar 17 mai. Pappa har havnet på sykehus, så jeg har glemt å handle inn god mat. Stresser litt nå, helt ærlig. Har mat, så jeg får nok bare dekke på pent og legge hverdagspålegg fint anrettet. Jeg har også glemt å sjekke over penklær til barna, men det ordner seg nok.

Det viktigste er at vi får være sammen (få). Ingen har jo vanlig 17 mai i år, men den skal bli fin selv om den blir spesiell.

❤️🤍💙❤️🤍💙❤️🤍💙❤️🤍💙❤️🤍

Anonymkode: edb0e...5a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye med 17.mai alle sammen. Håper alle får en fin dag!  :smilyblomst:

Vi skal gå en tur i skogen som vi alltid pleier, kaffe og frokost ved et lite vann. Så blir det grilling med flere i familien utpå dagen. 

Hipp hipp hurra!

Anonymkode: 85ad7...db2

• Liker 1
Skrevet

Gratulere me dagen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

D84615A5-0500-43DC-BC1F-AFA2701B49A9.jpeg

Skrevet

Gratulerer med dagen.  Noen som kunne svart på hvilke sanger som garden spilte på operataket på tv o dag? Den ene var how to train your dragon. Men klarte ikke resten. Litt frustrert over at ikke jeg husker den første. Antar det er fra en film. Men husker ikke hvilken.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...