Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Etter noen uker på nett, og etter det ca 4 uker med 1-2 timer i telefonen pr dag, har vi nå avtalt å treffes til helga.. Vi har fått en veldig fin kontakt, og begge sier at vi nærmest er blitt avstandsforelsket.. Hehe.. litt sykt da vi begge er først i 40-årene. Føler meg som en fjortis.. Bor ikke i samme by, så vi er enige om at jeg skal komme til ham på besøk til helga.. Gruer meg til det første møtet, når han henter meg på flyplassen.. Tror jeg kommer til å svime av når jeg ser ham.. hehe.. Å skulle gå bort til ham og gi ham en klem.. Har ikke sett frem til annet siden bill. ble bestillt, men samtidig er det litt skummelt.. Enn om han ikke liker meg likevel når vi møtes live. Har jo sett masse bilder av hverandre, men likevel blir dette noe annet.. Noen som kan gi meg noen gode råd om hvordan jeg bør forholde meg til dette? Noe jeg bør gjøre, eller ikke bør gjøre? Vi er enige om at vi får ta det som det kommer, stemmer ikke kjemien skal vi likevel ha ei fin helg sammen, da vi er blitt gode venner..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Vær deg selv. Ikke har forventninger til noe som helst annet enn at du skal komme trygt hjem igjen. Ikke gå utover dine egne grenser fordi du føler du må. Ikke drikk mye alkohol.
Flowery Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Jeg møtte min mann på denne måten. Jeg tok inn på hotell slik at dersom det ikke funket så kunne jeg bare være der selv og reise hjem dagen etter. Hadde bestilt rom for to netter da. Jeg ble der begge nettene og han var der sammen med meg. Nå er vi gift og har det superbra! Vær deg selv og bli kjent med ham. Ville, som de sa over her, vært forsiktig med alkohol. Og bruk gjerne tiden på å gjøre ting sammen, gå turer, kanskje på musèer. Det er viktig å skape minner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå