AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Er sex noe man gjør bare fordi man er kåt og vil tømme seg? Er dette sånn menn tenker? Ikke så viktig med hvem? Bare man kommer? Har litt dårlig erfaringer ang sex. Ikke selve sexen med opplevelser etter sex. Mener da ignorering, ikke tatt kontakt. Et tegn på at de egentlig ikke har likt meg og bare utnyttet meg for sex. Har hatt 5 sexpartnere. Føler rett å slett at gjerne jeg ikke bør ha sex pga dette. Positiv sex og dette etterpå ødlegger jo den positive opplevelsen. Legger jeg for mye i sex? Er det egentlig ikke noe spesielt? Håper å høre andres tanker rundt dette! Anonymkode: a6691...92f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Det kan virke som du har sex for tidlig. Mange unge kan bli flaue og brydd etter sex. Man utleverer seg ganske mye, som igjen kan gjøre at man virker avvisende. Dersom du selv legger mye følelse i sex og selv blir usikker og følsom på hans oppførsel bør du heller bli godt kjent flrst slik at trygghet etableres i forkant. 😊 Anonymkode: 78266...412 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Du legger ikke for mye i sex nei, men du legger nok mer i det enn hva dine sexpartnere gjør. Ingen av dere gjør "feil", men de bør holde seg for gode til å ghoste deg og heller avvise på en ordentlig måte. Når du vet at du legger litt mer i det å ha sex, så anbefaler jeg absolutt at du venter med å ha sex før lengre ut i datingen! Ellers vil du bare bli skuffet gang på gang. Anonymkode: 66a71...240 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Takker for svarene deres. Hører gjerne flere. Anonymkode: a6691...92f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Jeg burde ha lagt til; du spør om det ikke egentlig er noe spesielt, og for meg er det avhengig av relasjonen. Sex er veldig spesielt for meg når jeg er forelsket. Sex utenom forelskelse er ikke spesielt i det hele tatt, da er det moro og deilig, men fullstendig uten følelsesmessig tilknytning. På menn jeg har vært med samt kamerater av meg, forstår jeg det som at de fleste menn føler det på samme måten. Anonymkode: 66a71...240 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Folk er vel forskjellige. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke var forelsket i, fordi for meg er følelsene vesentlige for å tenne på noen. Anonymkode: 7893d...2c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå