Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en fyr.

Er det noe typiske ting menn gjør som kan tenkes til at han liker meg godt? Eller kanskje forelska? 

Anonymkode: 73484...be2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sender masse meldinger og leser dine innen kort tid. Kontakter deg flere ganger om dagen. Når dere er sammen virker han glad. Han gjør små ting for deg som å massere føttene dine, varte deg opp, kjøre og henter deg, spørre om det er noe du trenger. Han er opptatt av at du skal ha det bra i og utenfor sengen. Han nevner forhold og fremtid på en spøkefull måte. Han tilpasser seg din timeplan fordi han vil se deg når som helst, ikke bare når det passer han. 

Sånn er i alle fall han jeg holder på med nå 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil være kjæresten din. Holde på er sånn man gjør når man bare vil ha sex.

Anonymkode: f7502...f66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
marykay skrev (44 minutter siden):

Han sender masse meldinger og leser dine innen kort tid. Kontakter deg flere ganger om dagen. Når dere er sammen virker han glad. Han gjør små ting for deg som å massere føttene dine, varte deg opp, kjøre og henter deg, spørre om det er noe du trenger. Han er opptatt av at du skal ha det bra i og utenfor sengen. Han nevner forhold og fremtid på en spøkefull måte. Han tilpasser seg din timeplan fordi han vil se deg når som helst, ikke bare når det passer han. 

Veldig likt med min her 😅 men min spøker eller snakker ikke noe om fremtiden og forhold da 🙈 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Han vil være kjæresten din. Holde på er sånn man gjør når man bare vil ha sex.

Anonymkode: f7502...f66

Jeg forsto ikke helt 🙈 Du sier han vil være kjæresten min, men samtidig skriver du det du skriver ang å holde på.  Og han og jeg bare holder på nå 😅

ts

AnonymBruker
Skrevet
marykay skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere? Sånn er min også, vært slik siden vi møttes for et år siden ♥️ 

Anonymkode: dc505...190

Gjest Robin666
Skrevet

De fleste menn er ikke forelska, de er kåte. Eneste måten å finne ut av det på er å nekte sex og se hvor ivrige de er da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...