AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Nå begynner jeg å tro noe er galt med meg. Seriøst. Jeg liker ei dame svært godt, men hver gang jeg treffe henne blir jeg avvisende og oppfører meg som jeg er alt annet enn interessert. Men jeg er jo så betatt. Hva i heite går av meg? dette har skjedd før også og jeg forstår ikke hvorfor jeg er slik. Damer jeg skulle ønske visste de hadde sjans på meg, får jo feelingen av å ikke bety en døyt.... Flere som er slik og hvorfor gjør vi dette? m, 39 Anonymkode: d1b33...8ad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Du avviser for å slippe å bli avvist. Anonymkode: 1006a...cff 10
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Hehe, vet bare at kjæresten min som jobbet samme sted som meg, oppførte seg sånn mot meg i ett halvt år før han helt plutselig sendte meg en sms og lurte på om jeg ville bli med å finne på noe en dag😅 Hadde virkelig ikke sett den komme og hadde egentlig vært ganske skuffet over at han ikke en gang ga meg en blikkkontakt tidligere🙄😆 I ettertid har han innrømmet det skyldes en form for sjenanse og usikkerhet. Blandet med stolthet. Var som du bekrefter vanskelig å forklare. Men så snart han brøt barrieren med å ta kontakt med meg, så virket han ikke usikker lengre i det hele tatt🥰 Anonymkode: 04e95...a15
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Holdt på med en med samme problem. For han kom det fra at han var redd for å skuffe og slet en del med selvbildet og depresjon. Tydeligvis hadde han en laaangt streak med damer han hadde blitt avvisende hos. Han er kanskje en del hakk værre for han viste interesse i starten for så å trekke seg unna. Jeg giddet ikke mer personlig. Syns det er sykt kjipt å være med noen som viser null interesse. Føler at man bare er ekstremt til bry. Fikk vite det 6 måneder etter jeg sluttet å møte han at han kjempe betatt av meg og nå slet med hvordan utfallet. Anonymkode: 084ab...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå