Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå kommer det.

Jeg har holdt på å snakke med fyr jeg kom i kontakt med i mai. Vi kommer utrolig godt overens, han er sjarmerende, sier de riktig tingene og mener han virkelig vil møte meg osv. Men problemet er at han ikke ønsker å møte før vi begge er vaksinert.

Jeg personlig har ikke noe imot å møte han... han er redd for å bli smittet og sier at han ikke vil klare å holde avstand. Vi har snakket daglig i 2 mnd, men nå kan vi ikke møtes før typ. juli-aug. Jeg føler meg veldig kjip, men vet ikke om jeg orker mer. Jeg vil så gjerne se han, og det hjelper heller ikke at han ikke ønsker å ha på facetime med meg.. da han sier at han ikke er klar.

Jeg har fått tilsendt snap, så vet hvordan han ser ut.. men han sier at han sliter med selvbildet og ikke er klar enda. Sier han stresser over å ikke bli likt. Selv etter at jeg sier at han er utrolig, fin, kjekk, god osv.

Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal vente, vært så tålmodig i noen uker nå.

Burde jeg trappe ned kontakten?

Anonymkode: 7440f...7dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mai kom du i kontakt med han hvis dere har snakket 2 måneder allerede? 

Anonymkode: c19a6...016

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken mai kom du i kontakt med han hvis dere har snakket 2 måneder allerede? 

Anonymkode: c19a6...016

mente mars HAHA

AnonymBruker
Skrevet

Hm.... jeg tror ikke på det korona tullet hans hvertfall. Han har dårlig selvtillit og den kommer han til å ha i juli-august også. 

Du må ta et valg hvor du bestemmer deg for at du vil være med en som har såpass dårlig selvtillit. Du må gi mye bekreftelser og tåle sjalusi fra hans side. Orker du det? 

Om svaret ditt er nei, så kutter du kontakten. Er svaret ditt ja, så er det på tide å pøse på med bekreftelser til han. Du må få han til å forstå at han betyr noe for deg, altså mer enn å kun gi komplementer for utseende 

Anonymkode: ecf4a...a7e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg vet ikke om jeg ville orket det der opplegget særlig lenge.
Han vil ikke møte fordi han ikke klarer holde avstand, og han er ikke klar for FaceTime. En fyr som stadig vekk trenger bekreftelser og som må dyttes igang. Hjelper ikke at han sier de riktige tingene, om det bare er tomme ord.

Anonymkode: 27a6d...aec

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm.... jeg tror ikke på det korona tullet hans hvertfall. Han har dårlig selvtillit og den kommer han til å ha i juli-august også. 

Du må ta et valg hvor du bestemmer deg for at du vil være med en som har såpass dårlig selvtillit. Du må gi mye bekreftelser og tåle sjalusi fra hans side. Orker du det? 

Om svaret ditt er nei, så kutter du kontakten. Er svaret ditt ja, så er det på tide å pøse på med bekreftelser til han. Du må få han til å forstå at han betyr noe for deg, altså mer enn å kun gi komplementer for utseende 

Anonymkode: ecf4a...a7e

Ja, er nok enig der. Jeg tror ikke på det jeg heller.

jeg har på en måte vist han at jeg virkelig liker han, og det gjorde jeg før jeg så bildet og. Ja, dette er veldig vanskelig.. jeg må nok bestemme meg for enten eller.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager for at jeg spør, men er du helt sikker på at fyren ikke er gift eller i forhold? 

Anonymkode: 85d88...1c2

• Liker 7
Skrevet
natasha91 skrev (1 minutt siden):

Ja, er nok enig der. Jeg tror ikke på det jeg heller.

jeg har på en måte vist han at jeg virkelig liker han, og det gjorde jeg før jeg så bildet og. Ja, dette er veldig vanskelig.. jeg må nok bestemme meg for enten eller.

Hvor gammel er han da siden han må vente på vaksine ? Oss under 50 må jo vente ganske lenge 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager for at jeg spør, men er du helt sikker på at fyren ikke er gift eller i forhold? 

Anonymkode: 85d88...1c2

Man kan jo aldri være helt sikker når man kjenner en over nett. Men jeg tipper det, da vi snakker om nettene. og gjort det siste tiden. Men ja, kan være lett å skjule det og.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med ‘sosialt engstelig personlighetsforstyrrelse...og kan virke som han sliter med det samme. Kjenner meg igjen i spennende flørting på nett. Jeg er flink med ord på tastaturet og vet jeg er morsom og smart. Og pen. Det klarte jeg å vise trygt bak pc’ en.  Men var (er) sykelig redd for å ikke bli likt og være bra nok. Så til og med FaceTime og Skype ble for nært og avslørende for den sosiale biten min.

Jeg løsnet opp for en talmodig mann til slutt. Det gikk fordi vi hadde en umiddelbar sterk god kjemi. Men jeg var livredd de første månedene. Og måtte ofte drikke alkohol for å fikse det.

Vis åpenhet og toleranse for den sosialt engstelige væremåten hans. Forsøk å betrygg ham så godt du klarer. Talmodighet er uansett nøkkelordet. Du syns august virker lenge å vente. Vær forberedt på at han da kan komme med ytterligere unnskyldninger, vaksinert eller ei. Da kan det føles som du har kastet bort tiden din på ham. Er han verdt det, så bør du holde ut. Men det er det bare du som kan kjenne fullt og helt på.

Jeg er ihvertfall glad det fantes en der ute som var villig til å kjempe for- og ikke gi opp vanskelige meg❤️

Anonymkode: aa3d0...d4d

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ventet med å date til koronasotuasjonen ble bedre. Om en jente ikke takler det så er hun ikke verdt det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at dere kommer godt overens hvis dere ikke har møtt hverandre? Å ha god tone på melding er langt fra det samme som å ha det i virkeligheten.

Det er litt rart at han ikke vil møtes i løpet av flere måneder pga. korona. Med mindre han også flørtechatter med andre, da er det forståelig at man ikke vil møte mange nye personer. Kaaan være forståelig om man er i risikogruppe..men da har man vel fått vaksine nå..

Det er ekstremt rart og mistenkelig at han ikke engang vil videochatte når det har gått flere mnd. Den eneste legitime grunnen for det er ekstrem sosial angst, men hvorfor har han da ikke medisiner han kan ta? Har han sosial angst?

Anonymkode: 45b5c...808

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når han sender deg snaps, sender ha ordentlige snaps eller bilder i chatten?

Anonymkode: 5b680...e43

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han enten er i et forhold eller kjøper seg tid for å rekke å slanke seg/trene. 

Hva skal vi gjøre når vi ikke kan skylde på corona lenger. 

Anonymkode: 8e750...484

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare sender bilder i chatten på Snap, så kan han være hvem som helst. Lukter catfish lang vei. Du sitter sikkert og snakker med en gift gammel gubbe som napper laksen etter dine bilder. 😅

Anonymkode: 40cbc...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
natasha91 skrev (9 timer siden):

Man kan jo aldri være helt sikker når man kjenner en over nett. Men jeg tipper det, da vi snakker om nettene. og gjort det siste tiden. Men ja, kan være lett å skjule det og.

Om nettene ja...Når kona sover. 

Anonymkode: 5e300...d93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Redd for korona er ganske svakt argument. Det kan man jobbe rundt med både teknologi og avstand.

Han vegrer seg av andre grunner. Det kan være fordi han ikke er den han sier, type at han er i forhold, er en helt annen, eller fordi han har gått for gamle bilder, slik at han vet han har lurt deg. 

Eller det kan være helseangst/ sosial angst. Som er mye bedre, men også ett valg du må ta ift hvordan du vil leve livet ditt.

Jeg opplevde noe lignende nylig. Han utsatte å treffes gang på gang, når det ble date viste det seg at den normalvektige fyren var blitt kraftig overvektig og betydelig mye eldre. Og veldig nervøs ubehagelig energi. 

Anonymkode: 4e69f...2c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du at dere kommer godt overens hvis dere ikke har møtt hverandre? Å ha god tone på melding er langt fra det samme som å ha det i virkeligheten.

Det er litt rart at han ikke vil møtes i løpet av flere måneder pga. korona. Med mindre han også flørtechatter med andre, da er det forståelig at man ikke vil møte mange nye personer. Kaaan være forståelig om man er i risikogruppe..men da har man vel fått vaksine nå..

Det er ekstremt rart og mistenkelig at han ikke engang vil videochatte når det har gått flere mnd. Den eneste legitime grunnen for det er ekstrem sosial angst, men hvorfor har han da ikke medisiner han kan ta? Har han sosial angst?

Anonymkode: 45b5c...808

Vi snakker over tlf. jeg skjønner ikke dette selv. 

Synes det er unormal oppførsel, han sier seg enig i at dette ikke er normalt.  Han har fortalt litt om dårlig selvbildet og mobbing som liten.. men jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kan videochatte når vi har sett bildet av hverandre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om nettene ja...Når kona sover. 

Anonymkode: 5e300...d93

Nei, om dagen  og. Og andre tidspunkt. nevnte spesifikt nettene da det er vanlig å være med en partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...