AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg er forelsket, eller alt for betatt, alt for tidlig i relasjonen. Dette er veldig typisk meg. Men jeg elsker den følelsen, og fyrer den opp i hodet mitt også når jeg ikke er med han. Noen som har noe tips til hva jeg kan fortelle meg selv strengt for å klare holde meg litt i sjakk? Dette er vell et veldig typisk dame problem, og regner med det er en del her som har erfaring? Anonymkode: 0be4c...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Hvor gamle er dere? Ro ned, så du ikke blir såret.. vær litt realistisk Anonymkode: f9227...dec 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gamle er dere? Ro ned, så du ikke blir såret.. vær litt realistisk Anonymkode: f9227...dec Jeg er 29 og han er 34 Er så vanskelig å roe ned jeg er heldigvis ikke klengete, og jeg tror ikke han aner at jeg liker han såpass som jeg gjør. Men å være realistisk er et godt tips! For denne forelskelsen lager jeg og fyrer jo opp i mitt eget hode Anonymkode: 0be4c...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Jeg har opplevd det som et manneproblem. Jeg bruker nemlig tid på å utvikle følelser, og har alltid hengt etter menn på slikt. Ble de veldig hekta veldig fort fikk jeg også panikk, og da ble det ikke slike følelser. Min mann påstår i ettertid at han falt skikkelig allerede første gang vi møttes, men heldigvis klarte han å skjule det såpass at jeg ikke fikk panikk. Jeg fikk tid til å henge meg med. Anonymkode: e9971...95c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Vi ble umiddelbart forelsket begge to, og la ikke skjul på det. Ingen grunn til å holde tilbake. Giftet oss etter 8 mnd. Fortsatt lykkelig gift 16 år etter. Anonymkode: 5bbe5...28b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Hvis du blir overivrig og merker at han ikke blir det samme, bør du skygge banen. En mann som virkelig faller for deg vil vise deg det innen rimelig tid. Så, bare ta vare på hjertet ditt... ikke forvent en dritt. Håper det går bra, men vanskelig finne kjærligheten. ♥️♥️ Anonymkode: f9227...dec 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Han sendte meg melding i dag om at han ville møte meg igjen snart, og han skrev at han hadde det veldig fint med meg forrige gang. Og at han elsker at vi er så kosete 😂 men det er bra det da?? Nå må jeg prøve roe ned hodet igjen 😂 Anonymkode: 0be4c...7f7
Brunello Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 Er ikke problemet i dag at folk ikke lar seg bli forelsket? Det er hele tiden noe som kan bli bedre, så tilbake til Tinder for å sveipe videre. Jeg tror folk har mye mer ut av å bli forelsket og ta sjansen på den man liker. Mulig det viser seg å være feil, men mye bedre enn «ørkenvandring» på nettdating. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han sendte meg melding i dag om at han ville møte meg igjen snart, og han skrev at han hadde det veldig fint med meg forrige gang. Og at han elsker at vi er så kosete 😂 men det er bra det da?? Nå må jeg prøve roe ned hodet igjen 😂 Anonymkode: 0be4c...7f7 Slapp av, dette går bra Anonymkode: 9ebaa...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå