Gå til innhold

hvordan leser dere til eksamen de siste dagene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har matteeksamen på onsdag. Og har jobbet jevnt med faget hele året, men når det nærmer seg så vet jeg ikke hvordan jeg skal prioritere faget. Jeg føler at jeg har glemt alt. 

Hvordan forbereder man seg best mulig? 

Anonymkode: fba7f...15c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det matte på videregående eller på univeristet? Er det skole eller hjemme eksamen?

Jeg hadde matteksamen i desember, univeristetsnivå, men ble hjemmeeksamen pga pandemi. Jeg gjorde kun gamle eksamensoppgaver den siste uken. Masse oppgaver, satt mange timer hver dag. Og følte litt som deg, at jeg ikke kunne noe. Men når en sitter der med eksamen så kommer det tilbake. 

Så jeg anbefaler å gjøre gamle eksamensoppgaver, eventuelt det dere har blitt rådet til å gjøre av faglærer. Lykke til, dette klarer du!

Anonymkode: b313c...fd4

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har jobbet godt igjennom året og du har fått ok tilbakemeldinger på det du har levert så langt ville jeg ikke gjort så mye mer.

Ta et par dager fri og gi hodet hvile; drikk mye vann, vær ute i frisk luft, hygg deg med venner/familie og prøv å få nok søvn.

Du kommer ikke til å prestere noe bedre ved å være veldig sliten på eksamen fordi du har overload pga 19 timer med intensivt arbeid det siste døgnet. Du føler antakelig at du ikke husker noe fordi nervene begynner å komme for fullt, men tipper at når du sitter på eksamen så virker hukommelsen helt topp.

Du fikser dette og lykke til :)

Anonymkode: 40088...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har mange tidligere eksamenssett øver jeg kun på de, starter med de eldste og jobber meg fram i tid. Så en-to dager før gjør jeg eksamen før året før. Ta det også mer med ro de siste dagene. Det trenger du 

Anonymkode: bb126...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...