AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 For 7-8 år siden var jeg sammen med en fyr, av/på i over 1 år. Alt var helt fantastisk, men han ville avslutte da han ikke følte seg klar for pakken med barn. (Jeg hadde da en jente på 4 år fra før av). Tiden skurte og gikk. Jeg fikk meg ny kjæreste, fikk barn. Han fikk seg kjæreste, ble gift og fikk barn. Hele veien har jeg tenkt på han innimellom. Men jeg har også tenkt at enkelte vil man bare aldri glemme.. Mens jeg var sammen med kjæresten min, og før han møtte nåværende kone pratet vi i fylla på meldinger. Følte at vi ikke fikk avsluttet skikkelig. Men ble ikke noe mer med det. Nå har han altså tatt kontakt med meg, 8 år etterpå. I helgen tikket der inn en melding på messenger ganske sent på kveld, der han skrev at han tenkte på meg og at jeg ofte var i tankene hans. Jeg regner med at han var full siden den kom ganske sent på kveld. Jeg har ikke svart han, vet ikke hvordan jeg skal gripe det ann.. Jeg sitter her med en fin fyr, som jeg har fått 2 flotte barn med, men samtidlig er lengselen min etter xn helt vannvittig, og jeg føler meg nyforelsket etter jeg fikk den meldingen.. Så skal jeg bare ignorere, innse at jeg har det fint der jeg er? Selv om kansje vi begge har en vannvittig lengsel.. Eller er det det som er ekte kjærlighet, når man fortsatt er i tankene til hverandre 8 år etter?! Anonymkode: 7ae8c...d96
PM75 Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Ignorere! Sett pris på det du har & ta det heller som en hyggelig bekreftelse. Slik du beskriver det, så hadde du og denne mannen aldri hverdagene sammen. Og da er det lett å la seg rive med av tanken på alt som kunne vært så fantastisk! 13
Gjest Skogsalv Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Det høres ut som en veldig dårlig idé. 🌷 Er ikke han gift også da ? ( Ikke verdt å ødelegge familien din for en som tidligere ikke kunne være commited. Og nå tar kontakt i fylla . ) Ta av de rosa brillene ❤
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Ignorer ham. Og ikke glem det viktigste, han er ikke lenger den du var med. Han er nå en sliten pappa som fantaserer om den dama han engang var med, den som du ikke lenger er... Anonymkode: 83176...424 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Ja, det blir nok til å ignorere 🙂 Vi hadde somsagt aldri hverdagene sammen. Vi var unge og forelsket, hadde det mye gøy sammen. Nå er han gift, jeg er forlovet. Tipper meldingen kom for at det kansje går litt trått i forholdet hans fortiden, noe det gjør i forhold i perioder. Jeg har det tross alt veldig fint med samboeren min ❤️ Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden.. Men klarer ikke helt å legge det fra meg, iom han dukker stadig opp i tankene mine.. Enda mer nå som ene barnet hans har begynt i samme barnehage som barna til meg og samboeren, så ser jo han fort noen ganger ila uken.. Ts Anonymkode: 7ae8c...d96 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ignorer ham. Og ikke glem det viktigste, han er ikke lenger den du var med. Han er nå en sliten pappa som fantaserer om den dama han engang var med, den som du ikke lenger er... Anonymkode: 83176...424 Helt sant ❤️ Ts Anonymkode: 7ae8c...d96 1
ntrane Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 https://www.klikk.no/foreldre/tone-og-jens-marius-fant-sammen-til-hverandre-etter-12-ar-6843989
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ignorer ham. Og ikke glem det viktigste, han er ikke lenger den du var med. Han er nå en sliten pappa som fantaserer om den dama han engang var med, den som du ikke lenger er... Anonymkode: 83176...424 Veldig godt sagt. Anonymkode: 40b4f...474
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For 7-8 år siden var jeg sammen med en fyr, av/på i over 1 år. Alt var helt fantastisk, men han ville avslutte da han ikke følte seg klar for pakken med barn. (Jeg hadde da en jente på 4 år fra før av). Tiden skurte og gikk. Jeg fikk meg ny kjæreste, fikk barn. Han fikk seg kjæreste, ble gift og fikk barn. Hele veien har jeg tenkt på han innimellom. Men jeg har også tenkt at enkelte vil man bare aldri glemme.. Mens jeg var sammen med kjæresten min, og før han møtte nåværende kone pratet vi i fylla på meldinger. Følte at vi ikke fikk avsluttet skikkelig. Men ble ikke noe mer med det. Nå har han altså tatt kontakt med meg, 8 år etterpå. I helgen tikket der inn en melding på messenger ganske sent på kveld, der han skrev at han tenkte på meg og at jeg ofte var i tankene hans. Jeg regner med at han var full siden den kom ganske sent på kveld. Jeg har ikke svart han, vet ikke hvordan jeg skal gripe det ann.. Jeg sitter her med en fin fyr, som jeg har fått 2 flotte barn med, men samtidlig er lengselen min etter xn helt vannvittig, og jeg føler meg nyforelsket etter jeg fikk den meldingen.. Så skal jeg bare ignorere, innse at jeg har det fint der jeg er? Selv om kansje vi begge har en vannvittig lengsel.. Eller er det det som er ekte kjærlighet, når man fortsatt er i tankene til hverandre 8 år etter?! Anonymkode: 7ae8c...d96 Du ignorerer, sletter og blokkerer. Ferdig. Du er ikke forelsket, men bare smigret over at han tok kontakt. Hadde han villet ha deg ville han ikke ventet i årevis med å si at han tenker på deg. Dette er vel bare fyllaprat og tanker han i ny og ne tenker på , men aldri ville gjort noe stort ut av uansett. Du lengter kun etter noe som KUNNE HA VÆRT, men ALDRI VIL BLI. Han lengter ikke, men tenker bare i ny og ne på deg og så siden du er på avstand så er det så lett å lage fantasier. I virkeligheten hadde ikke dere fungert- i det hele tatt. Anonymkode: 0f4b1...34c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 Hadde bare skrevet : hyggelige minner 😊... Anonymkode: f7c70...9ba
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 Haha, akkurat en slik melding sendte jeg til eksen min etter ti år mens vi begge var i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ignorer ham. Og ikke glem det viktigste, han er ikke lenger den du var med. Han er nå en sliten pappa som fantaserer om den dama han engang var med, den som du ikke lenger er... Anonymkode: 83176...424 Bra beskrevet. Mange drømmer om det som var da livet var «enklere» uten forpliktelser som barn og travel hverdag. Det er bare en illusjon. Anonymkode: 4e1a9...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå