cammie81 Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 Hei! Jente på 39 fra Sunnmøre vil gjerne prate og bli kjent med noen her jeg er ikke intr i noen flørt e.l. men vil gjerne ha noen å prate med og dele tanker og meninger med. Jeg er for tida sykmeldt fra jobb da jeg har møtt veggen/ utbrent. Synes det kan være vanskelig å få dagene til gå , men prøver å komme meg ut å gå litt turer innimellom selv om det kan være tungt. Hadde vært koselig om noen vil bli kjent Etter hvert går det ann å møtes også, gjerne gå en tur eller dra på kafe er jo hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter333 Skrevet 17. mai 2021 #2 Del Skrevet 17. mai 2021 hei, jeg er eldre enn deg, men liker å prate, dessverre bor jeg i buskerud så det blir umulig med treff, men kan være fint å prate for det, svar pm om du liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ålesunder66 Skrevet 30. august 2021 #3 Del Skrevet 30. august 2021 Hei Jeg er en mann på 54 år fra Ålesund, er gift men jeg elsker å ha kontakt med andre mennesker. Jeg vil gjerne være din venn om du ønsker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå