AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Har du vært sikker på at du skal få mensen, men så var du gravid? Trenger litt godhistorier i kveld, jeg:) Anonymkode: 9cea0...fa9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Samme her. Venter mens på tirsdag, og har kjentes ut som jeg skal få den hele tiden siste uken. Anonymkode: 4c5b1...155
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Skrevet 17. mai 2021 Jeg fikk positiv test på onsdag 12, forventet mens var 14. Hadde i flere dager før den 12 følt at mensen kunne komme når som helst og var omtrent sikker på at jeg måtte gå inn i en ny testperiode. Anonymkode: e04ca...744
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk positiv test på onsdag 12, forventet mens var 14. Hadde i flere dager før den 12 følt at mensen kunne komme når som helst og var omtrent sikker på at jeg måtte gå inn i en ny testperiode. Anonymkode: e04ca...744 Det er jo fantastisk! Gratulerer😍 Anonymkode: 9cea0...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Testet du deg før den 12.? Anonymkode: 9cea0...fa9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Ja, jeg var helt sikker i mitt hode. Gikk å kjøpt meg snus og deppet mens jeg ventet på at mensen skulle komme men det skjedde ikke🤗 Anonymkode: b3b3c...0a4
Olaug Olsen Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Svangerskap og PMS har samme symptomer i starten. Men ved svangerskal blir det gradvis værre, og går over i kvalme.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du vært sikker på at du skal få mensen, men så var du gravid? Trenger litt godhistorier i kveld, jeg:) Anonymkode: 9cea0...fa9 Følte gjennom hele arbeidsdagen at jeg måtte løpe på do og sette tampong. Ingenting kom og testet positiv dagen etter Anonymkode: 6abf8...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 Olaug Olsen skrev (Akkurat nå): Svangerskap og PMS har samme symptomer i starten. Men ved svangerskal blir det gradvis værre, og går over i kvalme. Svangerskap og PMS kan ha samme symptomer i starten. Ved svangerskap kan det bli gradvis verre, og det kan gå over i kvalme. Hvis mensen ikke kommer bør man ta en graviditetstest. Jeg justerte utsagnet ditt så det stemmer. Anonymkode: 21d92...c61 3
Fiffig Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 Har fått mensenmurringer begge ganger jeg var gravid, men hadde jo fått positive tester, så visste at det ikke var det,.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Testet du deg før den 12.? Anonymkode: 9cea0...fa9 Ja, testet også på det jeg tror var 9 eller 10 dpo. Den var kritthvit, ikke antydning til strek engang. Og det var en slik tidlig test fra babyplan, så jeg trodde løpet var kjørt. Anonymkode: e04ca...744
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Min mens pleier å være ganske punktlig, med få unntak i perioder med mye stress for eksempel. Trodde dette var et sånt tilfelle igjen 5 mai i år, med en uke forsinket mens. Men det var klart og tydelig positiv test😄 Anonymkode: 0bfb5...738
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 Ja, jeg har vært temmelig overbevist om at mensen var på vei, og vært gravid. Første barn ble til med IVF, så da tenkte jeg mye på det og hadde et håp om positiv test. Det kjentes akkurat som mensen var på vei, men jeg tok test et par dager før den var ventet, fordi jeg ikke klarte å tenke på noe annet. Jeg trodde det gikk galt fordi de vanlige, krampelignende menssmertene kom til vanlig tid. Andre gang ble jeg veldig, veldig overrasket. Jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid uten hjelp, og jeg hadde de vanlige symptomene på at mensen var rett rundt hjørnet. Lykke til Anonymkode: cf137...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 Oi. Her var det mye positivt. Tusen takk for mange tilbakemeldinger. Jeg har lyst til å ta en test nå, men jeg skal prøve å holde meg en dag eller 2 til. Jeg blir skikkelig deprimert når jeg merker antydningene til mens smerter. De kommer litt sporadisk, og mest på morgenen. Jeg ber til Gud om at jeg er gravid. Jeg har lyst til å gråte, og jeg klarer ikke tenke på særlig mye annet. Jeg håper det har klaffet denne gangen. Jeg har jo sett mange har blitt gravide pp2 med letrozol. Har vært nøye med vitaminer osv. Det var veldig opplysende å se innom denne tråden igjen nå❤️ Jeg ser etter blodårer på brystene osv, og kjenner av å til en slags boblene følelse i eggstokk område. Men igjen, det kan vel være PMS. Anonymkode: 9cea0...fa9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #15 Skrevet 17. mai 2021 Uff jeg også kjenner på det samme hos deg.. 😔 Har prøvd i 1 år nå uten hell....og min 3 dose med letrozol uten hell, så har omtrent ikke håp igjen om at det skal gå.. Men det hjelper å lese om de som har noen solskinnshistorier ❤️🙏 Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: cebda...fd5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #16 Skrevet 17. mai 2021 Med førstemann i første mnd i pausen fra å prøve. Typisk nok😅 Anonymkode: e6504...c93
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #17 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med førstemann i første mnd i pausen fra å prøve. Typisk nok😅 Anonymkode: e6504...c93 Med førstemann satt den 1. Eller 2. Mnd var noe kluss med p piller så jeg husker ikke helt. Hen blir 9 nå. Så jeg har jo blitt eldre (34) år. Vi har prøvd i ett år. Vent, var det ikke den samme jeg svarte nå kanskje? Skulle svare til hun over Anonymkode: 9cea0...fa9
Amatariel Skrevet 17. mai 2021 #18 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du vært sikker på at du skal få mensen, men så var du gravid? Anonymkode: 9cea0...fa9 Ja, 7 av 8 ganger jeg har blitt gravid har jeg trodd at mensen kom. Symptomer på graviditet er ofte identisk med PMS. Mange dager etter positiv g-test har det også kjentes slik ut. Sterke murringer, smerter i korsryggen og nedpress nesten - akkurat som om man har begynt å blø.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #19 Skrevet 17. mai 2021 Hver gang jeg har blitt gravid har jeg vært sikker på at mensen har vært rett rundt hjørnet, mye murringer og menssmerter i dagene før jeg har testet positivt. Det pleier jeg å ha før mensen kommer også, men det som har vært forskjellen de prøveperiodene jeg har blitt gravid er at murringene ikke ledsages av småblødninger og at jeg ikke blir i dårlig humør, heller tvert imot er humøret bra. Anonymkode: b961d...808
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #20 Skrevet 17. mai 2021 Ja.. Alle symptomer på mens, pluss litt blod dagen mens skulle komme. Men så stoppet det opp og tok en test 2 dager senere 😁 Anonymkode: 06d19...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå