Gå til innhold

Nakenbading i Bryllup.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenkte å ha et laidback bryllup med litt avslappede klær og bading etterpå. Jeg og gubben ønsker å bade nakne med de andre. For oss er nakenhet naturlig. 

Gjestene vet at det blir bading, men vi har ikke nevnt nakenbading. Bør vi gjøre det?

Anonymkode: e50eb...ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Passe spesielt eller? 

Anonymkode: 5e687...c73

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å kødd😂😂😂

Anonymkode: 262ea...db3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes naken delen bør være frivillig, altså at man fint kan bruke badetøy om man ønsker det. Men liker tanken på et chill bryllup, mer en fest i normale klær enn stivpynta.

Anonymkode: 47242...c9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle digget det i vårt bryllup, dårlig at dere skal herme 🤯

Anonymkode: da205...e34

• Liker 2
Skrevet

Nakenhet er som med religion. Ditt syn på det er personlig og alt er greit så lenge du ikke pusher din overbevisnig på andre.

Dere synes nakenhet er naturlig, ikke alle er enig. Ikke dytt det i ansiktet på de som ikke ønsker det. Et bryllup er ikke tid og sted for å rive av klærne.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes kun nakenbading ble litt tamt. Hva med å fullbyrde ekteskapet foran gjestene i samme slengen? Da får dere tatt med en skikkelig gammel tradisjon mens dere først var i gang. 

Anonymkode: 2c22e...d08

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke planlagt for vår del. Men et sommer bryllup på Tjøme? Ja hva kan man forvente? Noen badet nakene andre med badetøy gikk fint deg. Dere kjenner jo deres gjester best forhold til om dere vil si noe! Gøy kos dere 😍

Anonymkode: dd559...0ff

Skrevet (endret)

Det høres helt herlig ut! Skulle ønske at noen av de jeg kjente fant på noe sånt. Vennene mine er litt konservative og stive av seg.

Jeg ville kanskje nevnt det på forhånd, sånn at ikke alle møter opp med badebukse og dere blir de eneste nakne. Da kan folk bli litt ubekvemme. Men på en annen side er det jo dere som skal være i fokus på denne gledens dag, så kanskje det passer likevel?

Endret av Skapelse G. Røt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør løpet fullt ut; det er mange som har giftet seg uten en tråd på kroppen:

nakedwedding.jpg

Anonymkode: 720c8...edd

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg hadde vrengt av meg og hoppet uti som førstemann. Kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Haha, mannen min hadde vært med, jeg hadde vurdert det :P Dere får gjøre som dere vil, men respekter det om ingen av gjestene deres ønsker å vise seg naken foran familie og venner ;) 

Anonymkode: 7627f...5da

Skrevet

Selvsagt opplyser du om badingen, og selvsagt er det valgfritt å bade og om det er med eller uten klær.  Er det pålagt nakenbading må folk ha en sjanse til å takke nei eller gå før festen har kommet til badinga. 

Folk må bade i hva de vil for meg, men jeg bestemmer selv om jeg skal bade og om det skal være med eller uten tekstiler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette hadde vært en fin overraskelse og ikke fortelle dette til gjestene.

Anonymkode: 4847a...760

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...